ئی‌تی‌ان گلوبال

معرفی ئی‌تی‌ان گلوبال

ئی‌تی‌ان گلوبال، یک انجمن غیرانتفاعی مستقر در بلژیک است که با هدف گردآوری زنجیره‌ای با ارزش از فناوران توربوماشین از سراسر جهان، در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده‌است. این انجمن، در حال حاضر ۱۰۷ عضو از ۲۳ کشور جهان دارد که گروه مپنا نیز از اعضاء این انجمن است. ئی‌تی‌ان گلوبال به چالش و نگرانی‌های اصلی توربین‌های گاز اعم از تولید برق، شرکت‌های نفت و گاز، نصب و راه‌اندازی، موسسات تحقیق و توسعه، تامین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات و مشاوره‌های تکنولوژی می‌پردازد. ئی‌تی‌اِن بر این باور است که تدوین راهبرد مشترک و تلاش تحقیقاتی بین همه ذینفعان همراه با سیاست حمایت انرژی و تحقیقاتی، باعث رشد و افزایش رقابت در بخش توربین گاز در سطح جهانی خواهد شد.

هدایت ئی‌تی‌ان گلوبال بر عهده هیئت مدیره آن است که تعیین‌کننده راهبرد این سازمان هستند. دبیرخانه این سازمان در شهر بروکسل واقع شده و نقش آن، در پیاده‌سازی راهبرد تعیین‌شده توسط هیئت مدیره، تسهیل و هماهنگ کردن فعالیت‌های اعضا و انتشار نتایج طرح‌ها و پروژه‌ها است. این مجموعه، سیاست‌های انرژی و تحقیقات اتحادیه اروپا و همچنین برنامه‌های تحقیق و توسعه فناوری را نظارت می‌کند. همچنین کنفرانس بین‌المللی توربین گاز یک کنفرانس دوسالانه است که توسط ئی‌تی‌اِن برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس، افزایش آگاهی از نیازهای توربین گاز و توسعه فناوری توربوماشین از جمله نفت و گاز، تولید برق و چشم‌انداز کاربران صنعتی است. در این کنفرانس، بررسی و تبادل‌نظر با کارشناسانی از قاره‌های مختلف جهان صورت می‌گیرد. همچنین فرصتی را فراهم می‌سازد که با سیاست‌گذاران حوزه توربین گاز در خصوص سناریوهای آتی انرژی، بحث و تبادل‌نظر شود. این کنفرانس چشم‌انداز بازار انرژی در اروپا و بازارهای کلیدی در سطح جهان را به نمایش می‌گذارد و فعالیت‌های تحقیق و توسعه و آخرین دستاوردهای فناوری توربین‌های گاز کارآمد و قابل‌اطمینان را ارائه می‌دهد.

 

منبع:

ETN GLOBAL

 

*رویدادهای آخر سال ۲۰۱۸ در حوزه انرژی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها