میتسوبیشی هیتاچی

گزارش عملکرد مالی شعبه آمریکا شرکت سامانه‌های انرژی میتسوبیشی هیتاچی در سال ۲۰۱۸

شعبه آمریکا شرکت سامانه‌های انرژی میتسوبیشی هیتاچی (اِم‌اِچ‌پی‌اِس)، گزارش صورت‌های مالی سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده‌است. این شرکت، گزارش مذکور را بر اساس سفارش‌ها، درآمد، سود عملیاتی و جریان نقدینگی تنظیم کرده‌است. اِم‌اِچ‌پی‌اِس در سال گذشته با تحویل به‌موقع توربین‌های گاز، ضریب بالای کیفیت و ضمانت ایمنی، رکوردی بی‌سابقه را ثبت کرده‌است. به نقل از مدیرعامل این شرکت، موفقیت مالی سال گذشته، مدیون اقدامات شگفت‌انگیز زنجیره تامین، تولید، اجرای پروژه‌ها و تیم‌های خدماتی در بخش‌های مختلف کسب‌وکار می‌باشد و مشتریان نیز به این باور رسیده‌اند که شرکت اِم‌اِچ‌پی‌اِس، برترین فناوری را با اجرایی قابل‌اطمینان ارائه می‌دهد و قطعا نتایج بهتری برای مشتریان آمریکای شمالی و جنوبی در برخواهد داشت.

بخش آمریکایی شرکت میتسوبیشی، در سه ماه اول سال ۲۰۱۹، سفارشی برای تامین دو توربین اِم۵۰۱جِی‌ای‌سی برای یک مشتری در مکزیک و سفارشی مشابه برای دو واحد از همین ماشین از یک مشتری در آمریکا دریافت کرده‌است. بر این اساس، ناوگان ماشین‌های جِی‌ای‌سی میتسوبیشی، به گزینه‌ای پرتقاضا در بازار آمریکای شمالی تبدیل شده‌است. از دیگر سفارش‌های دریافت‌شده توسط شعبه آمریکا شرکت میتسوبیشی، می‌توان به یک واحد اِم۵۰۱جی‌ای‌سی و یک واحد اِف‌تی۴۰۰۰ برای مشتریان در آمریکا اشاره کرد. بر این اساس، مجموعه سفارش‌های دریافتی اِم‌اِچ‌پی‌اِس در ماه اول ۲۰۱۹ از حیث توان خروجی، به ۲۰۵۴ مگاوات می‌رسد.

بهره‌وری ۶۴ درصدی و قابلیت ۹۹.۵ درصدی توربین‌های گاز سری جِی میتسوبیشی، دو عامل اساسی موثر در اقبال فزاینده به این ماشین‌ها در آمریکای شمالی به شمار می‌رود. بعد از نصب اولین سری ماشین جِی در آمریکا در سال ۲۰۱۷، میتسوبیشی ۱۱ توربین گاز سری جدید ماشین‌های جِی را نیز در سال ۲۰۱۸ در آمریکا شمالی نصب کرد. طبق گفته مدیرعامل میتسوبیشی، این شرکت در سال ۲۰۱۸، جایگاه نخست بازار جهانی را برای توربین گازهای صنعتی سنگین به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود این هدف مشترک را در سال ۲۰۱۹ نیز برای آمریکا دنبال کند و این مدیر ارشد بر این باور است که عملکرد و قابلیت‌اطمینان بالای توربین گازهای سری جِی دستیابی به این هدف را امکان‌پذیر می‌سازد.

شعبه آمریکای شمالی میتسوبیشی در لیِک‌مِری ایالت فلوریدای آمریکا واقع شده‌است. در این شرکت، بیش از دو هزار نفر در زمینه‌های طراحی، ساخت، نصب، نظارت و خدمات توربین‌های گاز، فناوری‌های انرژی بخار و گرمایش زمین و سامانه‌های کنترل محیطی مشغول به کار هستند و آماده ارائه هر گونه خدمات به کشورهای آمریکایی می‌باشند. اِم‌اِچ‌پی‌اِس آمریکا یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سامانه‌های انرژی میتسوبیشی هیتاچی می‌باشد که با سرمایه‌گذاری مشترک بین دو شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی و هیتاچی به منظور فعالیت در حوزه تولید برق ادغام گردیدند. شرکت اِم‌اِچ‌پی‌اِس با شبکه گسترده‌ای از تولید، خدمات و نظارت از دور امکانات پشتیبانی مشتریان خود در سراسر جهان را در اختیار دارد.

منبع:

Argus press

 

*تامین توربین گاز جدید برای یک مشتری آمریکایی توسط میتسوبیشی

*سفارش جدید کانادا به میتسوبیشی هیتاچی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها