نیروگاه اندونزی

آماده‌سازی نهایی توربین گاز میتسوبیشی برای ارسال به نیروگاه اندونزی

شرکت سامانه‌های نیروگاهی میتسوبیشی هیتاچی، توربین گاز اِم۷۰۱اِف را برای بارگیری و ارسال به مقصد اندونزی آماده کرده‌است. این توربین گاز به شرکت ملی برق این کشور موسوم به پِرسِرو تحویل داده شده‌است. توربین گاز اِم۷۰۱اِف بعنوان هسته مرکزی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی جدید این کشور نصب خواهد شد. این توربین گاز، در تاسیسات شرکت میتسوبیشی در منطقه هیاگو ژاپن تولید شده‌است.

با رسیدن توربین گاز میتسوبیشی به نیروگاه جدید موارا کارانگ در جاوه غربی، مرحله پایانی نصب تجهیزات و راه‌اندازی این نیروگاه از دسامبر ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و انتظار می‌رود بهره‌برداری عملیاتی از آن تا پاییز ۲۰۲۰ صورت گیرد. اجرای بخش عمرانی این پروژه بر عهده یک شرکت از اندونزی است. شرکت میتسوبیشی، مسئول تامین تجهیزات و شرکت ویکا از اندونزی، مسئول اجرای بخش عمرانی و نصب است. کارهای مربوط به ابنیه و فعالیت عمرانی، از تابستان ۲۰۱۸ آغاز شده‌است.

علاوه بر ماشین اِم۷۰۱اِف، یک واحد توربین بخار و تجهیزات جانبی دیگر توسط میتسوبیشی تامین خواهد شد و همچنین یک قرارداد نگهداری، مدیریت و پایش مستمر و یک قرارداد خدماتی بلندمدت بین میتسوبیشی و شرکت برق این کشور برای پشتیبانی از این نیروگاه به امضا خواهد رسید. راه‌اندازی نیروگاه موارا کارانگ، یکی از چند پروژه متعدد دولت اندونزی است که با هدف افزایش ظرفیت تولید برق این کشور تا ۳۵ گیگاوات اجرایی شده‌است.

منبع:

Utilities

 

*توربین‌های دوسان اسکودا برای نیروگاه اندونزی

*همکاری پژوهشی میتسوبیشی هیتاچی با مراکز دانشگاهی اندونزی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها