سامانه کنترل خودکار

توافق پاور ماشین و الارا برای تامین سامانه کنترل خودکار

مدیران ارشد شرکت‌های پاور ماشین و اِلارا، در نشست اخیر خود در سن‌پترزبورگ، قرارداد همکاری برای تولید و عرضه تجهیزات کنترل خودکار برای نیروگاه‌های تولید برق را به امضا رساندند. پاور ماشین از این توافق ابراز رضایت کرده و آن را گام مهمی در امر توانمندسازی خود برای مذاکره با شرکای احتمالی خارجی قلمداد می‌کند؛ به‌خصوص شرکایی که به مشارکت در برنامه بومی‌سازی فناوری تولید و استقرار توربین‌های گازی پرقدرت در خاک روسیه علاقمند هستند.

پاور ماشین دسترسی به راه‌حل داخلی در قالب همکاری با شرکت اِلارا را در راستای کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه‌های خود بسیار مهم ارزیابی کرده و مصمم است که آن را بعنوان عاملی تاثیرگذار در افزایش توانمندی پاور ماشین برای ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری از توربین‌های گازی و نیروگاه‌ها و در قالب قراردادهای بلندمدت سرویس دنبال ‌کند.

بنابر اعلام پاور ماشین، همکاری با اِلارا در زمینه سامانه کنترل خودکار نیروگاهی، تنها به پروژه‌های جدید محدود نمی‌شود و انتظار می‌رود در پروژه‌های بازسازی و ارتقاء نیروگاه‌های حرارتی نیز از این تجهیزات استفاده شود. شرکت اِلارا بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در حوزه‌های مختلف صنعتی در روسیه را یدک می‌کشد.

منبع:

Energy Base

 

*فراخوان پاور ماشین برای استخدام نیرو

*مشارکت پاور ماشین در پروژه ارتقاء نیروگاه سیردریا

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها