لوفت‌هانزا تکنیک

رویکرد لوفت‌هانزا تکنیک برای سال ۲۰۲۰: تعمیر سریع موتورهای هوایی در محل

لوفت‌هانزا تکنیک قصد دارد با افزایش تعداد مراکز تعمیر و نگهداری و تسریع در ارائه خدمات تعمیر موتورهای هوایی در محل، بازار خود را در سال ۲۰۲۰ گسترش دهد. در حال حاضر، چهار مرکز اصلی تعمیرات موتورهای هوایی لوفت‌هانزا در اکلاهما آمریکا، مونترال کانادا، فرانکفورت آلمان و شِنژن چین مستقر هستند. افزایش ظرفیت این چهار مرکز و توانمندسازی آنها برای ارائه خدمات تعمیر موتور در محل، در دستور کار لوفت‌هانزا تکنیک قرار دارد. همچنین، انتظار می‌رود پنجمین مرکز تعمیرات لوفت‌هانزا نیز در سال جاری میلادی راه‌اندازی شود. تمهیدات لازم برای تسریع در ارائه خدمات تعمیراتی در محل برای موتورهای نصب‌شده زیر بال، جدا کردن موتور از هواپیما (در صورت نیاز) و انجام تعمیرات مفصل‌، اندیشیده شده‌است.

لوفت‌هانزا تکنیک مدعی است که شبکه متخصصان این شرکت در نقاط مختلف دنیا امکان ارائه خدماتی مانند تعویض گیربکس‌، تعویض کمپرسور کم‌فشار، شامل دیسک، پره‌های فن و متعلقات مربوط به فن موتورهای هوایی در فاصله زمانی ۲ تا ۳ روز بدون جدا کردن موتور از هواپیما را دارند. لوفت‌هانزا تکنیک با تمرکز روی ارائه خدمات متنوع برای موتورهای توربوفن خانواده سی‌اف‌ام۵۶ آمادگی دارد که فعالیت‌های پیچیده‌تر شامل تعویض قطعات بخش داغ مانند پره‌های ثابت و متحرک توربین پرفشار و پره‌های ثابت توربین کم‌فشار و حتی کل ماژول‌های بخش داغ شامل توربین و محفظه احتراق را انجام دهد.

رویکرد لوفت‌هانزا تکنیک در سال‌های اخیر، قانع کردن مشتریان به ارائه خدمات در محل بوده‌است. این شرکت آلمانی باسابقه در صنعت هوایی مدعی است که در صورت تامین فضای سرپوشیده مناسب، دسترسی به برق و هوای تحت فشار و جرثقیل با ظرفیت ۵.۵ تن می‌تواند خدمات تعمیر در محل، شامل موتور زیر بال یا موتور جداشده را انجام دهد و همه ابزار‌ها، تجهیزات و قطعات لازم برای اجرای فرآیند را خود تامین خواهد کرد. لوفت‌هانزا امیدوار است که خدمات خود را برای موتورهای لیپ در سال جاری میلادی آغاز نماید.

 

منبع:

AVIATION WEEK NETWORK

 

*خرسندی لوفت‌هانزا تکنیک از موفقیت‌های سال ۲۰۱۹

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها