آنسالدو

سفارش نیروگاهی جدید برای آنسالدو در خاک ایتالیا

شرکت آنسالدو، قراردادی را با شرکت آیرِن اِنرجیا برای افزایش توان خروجی نیروگاه سیکل ترکیبی توربیگو، واقع در شمال ایتالیا به امضا رسانده‌است. در قالب این پروژه، ظرفیت نصب‌شده نیروگاه سیکل ترکیبی مذکور از ۸۵۰ مگاوات به ۱۲۸۰ مگاوات افزایش خواهد یافت. برای اجرای این پروژه، بودجه‌ای بیش از ۱۸۰ میلیون یورو تخصیص یافته‌است. این پروژه با افزایش ظرفیت به میزان ۴۳۰ مگاوات، به گونه‌ای تدوین و تعریف شده که بازده مالی ملموسی در پی خواهد داشت.

طبق برآوردها به‌عمل‌آمده، از سال ۲۰۲۲ و به مدت ۱۵ سال، درمجموع درآمد نیروگاه ناشی از فعالیت توربین‌های گازی جدید، حدود ۱۰۵ میلیون یورو خواهد بود. همچنین، با عملیاتی شدن توربین‌های بخار موجود که هم‌اکنون در مدار نیستند، طی دو سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، درآمد نیروگاه ۱۲ میلیون یورو افزایش خواهد یافت. به‌علاوه، درآمد ناشی از فروش برق و سایر خدمات توسط نیروگاه بعنوان بخشی از توجیه اقتصادی این پروژه مدنظر قرار گرفته‌است. انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس ۲۰۲۲، مراحل اجرای پروژه به پایان رسیده و تا پایان ژوئن همان سال، مراحل تست و بازرسی آن تکمیل می‌شود.

بر اساس قرارداد منعقد‌شده، شرکت آنسالدو  بعنوان پیمانکار کلید در دست، تمام مراحل طراحی و تامین توربین‌های گازی ۹۴.۳ای به همراه تامین سایر تجهیزات شامل ژنراتورها، انتقال‌دهنده‌ها، ژنراتورهای بازیافت حرارتی بخار و اجرای فعالیت‌های عمرانی، نصب و راه‌اندازی کامل را برعهده خواهد داشت. لازم به ذکر است که این نیروگاه از سال ۲۰۰۸ عملیاتی شده و گروه صنعتی آیرین بعنوان مالک آن امیدوار است با اجرای پروژه جدید، عملکرد آن را افزایش دهد. مدیران ارشد آنسالدو اِنرجیا از دریافت این پروژه ابراز خرسندی کرده و مدعی هستند که در فاصله زمانی نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰، بیش از ۶۰۰ میلیون یورو سفارش قطعی از مشتریان مختلف دریافت کرده‌اند.

منبع:

Diesel and Gas Turbine

 

*توربین گاز آنسالدو انرجیا برای مشتری ایتالیایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها