مکزیک

آغاز به کار نیروگاه ۹۰۷ مگاواتی مکزیک

بنابر اعلام شرکت جنرال الکتریک، بهره‌برداری عملیاتی از نیروگاه سیکل ترکیبی نورت ۳ در مکزیک آغاز شده‌است. این نیروگاه به چهار توربین گاز ۷اف.۰۴ جی‌ئی، چهار ژنراتور جی‌ئی اچ۳۳ و دو توربین بخار محصول توشیبا مجهز شده‌است. در سال ۲۰۱۸، شرکت جنرال الکتریک قراردادی را با طرف مکزیکی برای تامین تجهیزات و ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از نیروگاه ۹۰۷ مگاواتی نورت ۳ به امضا رساند.

در این توافق، ارائه خدمات توسط جی‌ئی تا ۳۵ سال تضمین شده‌است. کمیسیون برق فدرال مکزیک در آغاز سال ۲۰۱۵، برنامه راهبردی را با هدف توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی این کشور راه‌اندازی کرد که هدف آن، ارتقاء صنعت برق این کشور و تثبیت دسترسی مطمئن و مستمر تا سال ۲۰۳۰ است. شرکت جنرال الکتریک در قالب توافق پشتیبانی ۲۵ ساله از این نیروگاه متعهد شده طیف کاملی از راه‌حل‌های دیجیتال خود برای مدیریت بهینه عملکرد را ارائه نماید. توربین گاز ۷اف نصب‌شده در این نیروگاه مکزیک، سومین نمونه پرقدرت از این خانواده از حیث توان خروجی به‌شمار می‌رود.

چندی پیش، جنرال الکتریک سی‌امین سالگرد عرضه فناوری توربین گاز ۷اف خود را جشن گرفت. تاکنون بیش از ۹۵۰ واحد از این ماشین جی‌ئی در سراسر دنیا نصب شده که سهم آمریکای لاتین ۹۶ درصد است. ناوگان توربین‌های گاز خانواده ۷اف جنرال الکتریک روزانه ۱۵۰ گیگاوات برق تولید می‌کند.

 

منبع:

Diesel and Gas Turbine

 

*توربین‌های گاز ۳۴ مگاواتی زیمنس برای سکوی شناور نفتی مکزیک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها