موتور هوایی

افتتاح مرکز جدید پشتیبانی از توربین‌های مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک

جنرال الکتریک از راه‌اندازی مرکز تعمیر و پشتیبانی توربین‌های مشتق از موتور هوایی جدید خود در پرث استرالیا خبر می‌دهد. انتظار می‌رود در این مرکز، خدمات پشتیبانی برای توربین‌های ال‌ام۶۰۰۰، ال‌ام۲۵۰۰ و ال‌ام‌اس۱۰۰ به مشتریان ارائه شود. علاوه‌ بر ارائه خدمات تعمیر و نگهداری در این مرکز، انبار بزرگی برای نگهداری مجموعه ابزار و تجهیزات لازم برای پشتیبانی میدانی از محصولات جی‌ئی به‌ویژه توربین‌های مشتق از موتور هوایی تعبیه شده است. انتظار می‌رود متخصصان شرکت فیلدکور به‌عنوان زیرمجموعه جنرال الکتریک متخصص در حوزه خدمات میدانی از تجهیزات موجود در این انبار برای انجام فعالیت‌های خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه استفاده کنند.

بر این اساس، با افزایش دسترسی و کاهش هزینه‌ها، امکان ارائه خدمت به مشتریان با کیفیت بالاتر در سریع‎ترین زمان ممکن فراهم خواهد شد. جنرال الکتریک بیش از ۱۲۶ سال حضور فعال در استرالیا را تجربه می‌کند و توربین‌های مشتق از موتور هوایی آن، علاوه بر ارائه خدمت در صنایع معدنی این کشور، به‌عنوان پشتیبان مراکز تولید برق در ساحل شرقی این کشور نیز به کار گرفته می‌شوند. دست‌کم ۵۰ واحد توربین از این نوع توسط شرکت‌های مختلف استرالیایی شامل سینرجی، ریو تینتو، ترانس‌آلتا، آتکو و آلینتا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و جنرال الکتریک امیدوار است که خدمات پشتیبانی لازم برای آنها در مرکز جدید پرث به راحتی ارائه شود.

بنابر گزارش دولت استرالیا، در سال ۲۰۱۸، گاز طبیعی ۲۵ درصد مصرف انرژی این کشور را به خود اختصاص داده‌است. استرالیا انتظار دارد تا سال  ۲۰۳۰، سهم انرژی‌های تجدیدپذیر را به ۵۰ درصد و تا ۲۰۴۰ به ۷۵ درصد برساند. ناوگان عملیاتی توربین‌های مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک شامل ۲۸۰۰ واحد در بیش از ۶۰ کشور دنیا نصب شده و ظرفیتی معادل ۱۲۵ گیگاوات را تامین می‌کنند. طی ۴۵ سال گذشته، این خانواده از محصولات جنرال الکتریک بیش از ۱۵۰ میلیون ساعت عملیاتی را به ثبت رسانده‌اند.

 

منبع:

webwire

 

*حضور پرقدرت جنرال الکتریک در بازار موتورهای هوایی تجاری

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها