ام‌تی‌یو

ساخت سلول تست جدید در تاسیسات ام‌تی‌یو در چین

شرکت تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو ‌ژوهای قصد دارد دومین مجموعه تاسیسات خود را در چین با تمرکز بر روی موتورهای پرت‌اند‌ویتنی ویژه هواپیماهای باریک‌پیکر راه‌اندازی نماید. این مرکز با نام شعبه جین‌وان در منطقه‌ای به همین نام در ژوهای چین راه‌اندازی می‌شود. شرکت تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو ‌ژوهای حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت موتورهای هوایی ام‌تی‌یو و خطوط هوایی چاینا ساوترن است و انتظار می‌رود تاسیسات جدید این مجموعه در چین، ظرفیت تعمیر و بازسازی ۲۵۰ موتور در سال را داشته باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این مرکز از سال ۲۰۲۴ به چرخه بهره‌برداری عملیاتی وارد می‌شود. برای راه‌اندازی این مرکز جدید ام‌تی‌یو در چین، زمینی به مساحت ۱۴۹هزار مترمربع خریداری شده‌است. قرار است در این مرکز یک سلول تست با ظرفیت ۶۵ هزار پاوند ساخته ‌شود و همچنین ۶۰۰ نفر در این مرکز مشغول به کار خواهند‌ شد. موافقت مقام‌های مسئول محلی برای اجرای پروژه اخذ شده و گام بعدی، برنامه‌ریزی اجرایی و آغاز فعالیت‌های عمرانی است.

مدیران ارشد شرکت موتورهای هوایی ام‌تی‌یو، راه‌اندازی این مرکز جدید و سرمایه‌گذاری برای آن را تصمیمی درست می‌دانند و معتقدند پس از مرتفع شدن مشکلات ناشی از شیوع ویروس کوید۱۹، بازار هوانوردی در آسیا با روندی پرشتاب به یکی از جذاب‌ترین بخش بازار جهانی تبدیل خواهد شد. برآوردها نشان می‌دهد که بازار خدمات پس از فروش موتورهای هوایی غیرنظامی چین در دهه پیش‌رو، ارزشی معادل ۶۷،۹ میلیارد دلار خواهد داشت و بیش از۱۲،۵۰۰ عملیات بازسازی در مراکز تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی در این کشور در این دوره انجام خواهد شد.

 

منبع:

aviation week

 

*سفارش جدید برای شرکت تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو

*شرکت هواپیمایی ایرسیال پاکستان مشتری جدید ام‌تی‌یو

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها