سفارش یک گیگاواتی

سفارش یک گیگاواتی برای جنرال الکتریک

سفارش یک گیگاواتی برای جنرال الکتریک در نیمه‌ ژانویه ۲۰۲۱، مورد توجه تحلیل‌گران صنعت نیروگاهی جهان قرار گرفت. این سفارش یک گیگاواتی برای تامین تجهیزات با هدف نصب در نیروگاه سیکل ترکیبی تانگ‌یونگ در کره جنوبی ارائه شده‌است. جنرال الکتریک متعهد شده دو واحد توربین گاز ۷اچ‌ای.۰۲، یک واحد توربین بخار اس‌تی‌اف-دی۶۰۰، دو واحد ژنراتور بازیافت حرارتی بخار و سه واحد ژنراتور اچ۶۵ را برای این نیروگاه تامین نماید. همچنین، جی‌ئی قرارداد ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی بلندمدت ۱۸ ساله برای پشتیبانی از توربین‌های گاز ۷اچ‌ای.۰۲ و ژنراتورهای نیروگاه را به امضاء رسانده‌است.

فعالیت‌های عمرانی پروژه در سال جاری میلادی توسط شرکت بزرگ کره‌ای هانوها کلید می‌خورد و عملیات عمرانی پروژه تا سال ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید. این نیروگاه در پارک صنعتی آنگیونگ مستقر خواهد شد و برق لازم برای یک میلیون خانوار کره‌ای را تامین خواهد کرد. توربین‌های گاز کلاس اچ‌ای جنرال الکتریک پررونق‌ترین ناوگان این شرکت در حوزه نیروگاهی به شمار می‌روند که تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد سفارش توسط ۴۵ مشتری از ۲۰ کشور مختلف دنیا را دریافت کرده‌است.

تا پایان سال ۲۰۲۰، ناوگان عملیاتی این ماشین‌های جنرال الکتریک بیش از ۷۴۵ هزار ساعت کارکرد عملیاتی را به ثبت رسانده‌است. جنرال الکتریک بیش از ۱۴ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کره جنوبی دارد و تاکنون بیش از ۷۴ واحد از ماشین‌های خود را به این کشور فروخته‌است. حضور جنرال الکتریک در بازارهای کره جنوبی از سال ۱۹۷۶ آغاز شده‌است.

 

منبع:

Diesel and Gas Turbine

 

*توربین گاز کلاس اچ جنرال الکتریک در یک نگاه

*سرمایه‌گذاری بخش هوانوردی جنرال الکتریک در اروپا [فیلم]

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها