بازار موتورهای هوایی

تداوم نگرانی از افت بازار موتورهای هوایی

تداوم نگرانی از وضعیت نامساعد بازار موتورهای هوایی غیرنظامی جهان بطور مشهود در جدیدترین گزارش شرکت ژاپنی آی‌اچ‌آی دیده می‌شود. در این گزارش تصریح شده که بازگشت به وضعیت قبلی و برون‌رفت از این بحران ممکن است چندین سال به طول انجامد. بنابر گزارش مذکور، در ۹ ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، مجموع درآمد این شرکت ۱.۵ میلیارد دلار بوده که نشان‌دهنده بیش از ۴۶ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال پیش است. مجموع سفارش‌های دریافتی در همین مدت برای شرکت آی‌اچ‌آی، معادل ۱.۵۲ میلیارد دلار بوده که کاهش بیش از ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل را نشان می‌دهد.

بخش هوافضایی شرکت بزرگ صنعتی آی‌اچ‌آی ژاپن از سه واحد کسب و کاری فضایی، دفاعی و موتورهای هوایی غیرنظامی تشکیل شده که در بخش موتورهای هوایی غیرنظامی دارای تاسیسات و تجهیزات بسیار روزآمدی است. شرکت ژاپنی آی‌اچ‌آی در ساخت و تامین قطعات برای موتورهای توربوفن وی‌۲۵۰۰ محصول آی‌ای‌ئی، جی‌ئی۹۰، سی‌اف۳۴،جی‌ئی‌ان‌اکس و پاسپورت ۲۰ محصول بخش هوانوردی جنرال الکتریک و پی‌دبلیو۱۱۰۰جی محصول پرت‌اندویتنی فعالیت می‌کند.

این شرکت همچنین موتور توربوفن با گذردهی بالای اف۷ را برای نصب بر روی هواپیمای گشت‌زنی دریایی کاوازاکی ‌پی-۱ تولید می‌کند. برآیند فعالیت‌های انجام‌شده در بخش‌های مختلف موتورهای هوایی، فضایی و دفاعی گروه صنعتی آی‌اچ‌آی در ۹ ماه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، در مجموع ۲۳ درصد درآمد کلی این هلدینگ را به خود اختصاص داده‌است.

 

منبع:

Flight global

 

*افتتاح مرکز جدید پشتیبانی از توربین‌های مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک

*بازار توربین‌های مشتق از موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها