تعدیل

زیمنس انرژی ۷۸۰۰ نیرو را از واحد گاز و توان تعدیل می‌کند

زیمنس انرژی به منظور حفظ مزیت رقابتی درازمدت در بازار انرژی، در بخش گاز و توان خود تصمیم به تعدیل ۷۸۰۰ نیرو در سراسر جهان گرفته‌است. این واحد کسب و کاری در پاییز سال ۲۰۲۰ از گروه زیمنس مستقل شد و فعالیت‌های آن در زمینه گاز و توان و همچنین انرژی‌های تجدیدپذیر در قالب شرکت گامسا متمرکز است. بر اساس اعلام این شرکت، ۳۰۰۰ نیرو در آلمان، ۱۷۰۰ نیرو در آمریکا و ۳۱۰۰ نیرو در سایر نقاط جهان تعدیل خواهند شد. در سال ۲۰۲۰، حدود ۹۱۰۰۰ نفر در زیمنس انرژی مشغول فعالیت بودند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده انتظار می‌رود این تعدیل نیرو تا پایان سال مالی ۲۰۲۵ کامل شود، اما بخش عمده آن تا انتهای سال مالی ۲۰۲۳ صورت می‎‌پذیرد. پیش‌بینی می‌شود که این اقدام، دست‌کم ۳۰۰ میلیون یورو در بخش گاز و توان صرفه‌جویی برای زیمنس انرژی را به ارمغان می‌آورد. البته نباید فراموش کرد که بازآرایی ساختار کاری پس از تعدیل این نیروها به نوبه خود هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت. ارزیابی زیمنس انرژی نشان می‌دهد تا سال مالی ۲۰۲۳ این هزینه از مرز ۱۰۰میلیون یورو می‌گذرد. سیاست‌های زیمنس انرژی در حوزه نیروی انسانی برای سال جاری میلادی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

زیمنس انرژی سیاست مدیریت هزینه‌ها را بعنوان یک اولویت دنبال می‎‌کند. جدیدترین گزارش مالی این شرکت نشان می‌دهد که ارزش مجموع سفارش‌های دریافتی در سه ماهه آخر ۲۰۲۰ از مرز ۷.۴ میلیارد یورو تجاوز کرده‌است. این ارقام روند کاهشی در سفارش‌ها را نشان می‌دهد. در عین حال، درآمد زیمنس انرژی در این مدت با ۲.۶ درصد افزایش به ۶.۵ میلیارد یورو رسیده‌است. بخش عمده این درآمد از محل اجرای دو پروژه در برزیل و لیبی حاصل شده‌است.

 

منبع:

Diesel & gas turbine

 

*تعدیل دو هزارو هفتصد نفر از کارکنان زیمنس

*تعدیل نیروی کار ۱۵ درصدی در ام‌تی‌یو

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها