نشان تجاری

تاریخچه‌ نشان تجاری زیمنس

نشان تجاری زیمنس متعلق به سازنده معروف لوازم خانگی و دستگاه‌های الکترونیکی است که در بسیاری از زمینه‌های اصلی صنعتی فعالیت دارد. زیمنس یک شرکت آلمانی پیشرو در جهان است که در اکتبر ۱۸۴۷ توسط ورنر فون زیمنس تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در مونیخ آلمان واقع شده‌است. این شرکت محصولات متنوعی را در زمینه الکترونیک، صنعت نیروگاهی، مهندسی برق، اتوماسیون، لوازم خانگی و بهداشتی تولید می‌کند.

مجموع فروش گروه صنعتی زیمنس در سال ۲۰۲۰، از مرز ۶۴ میلیارد دلار تجاوز کرده و تا پایان سپتامبر همان سال ۲۹۳ هزار نفر در نقاط مختلف دنیا برای این شرکت کار می‌کردند. نشان تجاری این شرکت طی سال‌های گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده‌است. در ابتدا نام سابق این شرکت زیمنس و هالسکه بود و اولین نشان تجاری آن در سال ۱۸۹۹ رونمایی شد. این الگو دربرگیرنده یک طرح در هم تنیده از حروف اول نام شرکت یعنی اس و اچ بود. در سال ۱۹۲۵، یک حلقه به این نشان تجاری اضافه شد.

سه سال بعد، این شرکت با نام جدید زیمنس معرفی شد. در نهایت، این نشان تجاری در سال ۱۹۷۳ پس از اینکه شرکت به‌عنوان زیمنس نامگذاری شد، تغییر یافت. نشان تجاری کنونی زیمنس در سال ۲۰۰۱ طراحی شده‌است. اشکال گرد و رنگ‌آمیزی غیرمعمول برای به حداکثر رساندن احساسات و تشخیص بصری طرح کلی مورد استفاده قرار گرفته‌است. شعار فعلی این شرکت (شبکه جهانی نوآوری) در سال ۲۰۰۱ به نشان تجاری آن اضافه شد. همچنین، استفاده از رنگ فیروزه‌ای در نشان تجاری نماد آرامش، طراوت، طبیعت، انرژی و فضای نوآوریا این شرکت است.

 

منبع:

۱min30

 

*زیمنس و ساخت اولین نیروگاه برق آفریقای جنوبی

*ناوگان توربین‌های گاز زیمنس

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها