تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو

سفارش جدید برای شرکت تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو

شعبه ژوهای شرکت تعمیر و نگهداری ام‌تی‌یو، قراردادی را با خطوط هواپیمایی سیچوان مستقر در چنگدو چین برای ارائه خدمات فنی شامل نگهداری، تعمیر و بازسازی موتورهای توربوفن وی۲۵۰۰ و سی‌اف‌ام۵۶-۵بی به امضاء رسانده‌است. این موتورها، نیروی پیشران جت‌های مسافربری باریک‌پیکر این شرکت چینی را تامین می‌کنند. قرارداد پنج ساله است و ارائه خدمات برای ۲۵۹ دستگاه موتور توربوفن را در بر می‌گیرد. شرکت ام‌تی‌یو علاوه بر تعمیر و نگهداری این موتورها، قطعات یدکی لازم برای آن‌ها را نیز تامین خواهد کرد.

مدیران ارشد شرکت سیچوان با ابراز خرسندی از همکاری خود با ام‌تی‌یو در یک دهه گذشته، قرارداد جدید برای تداوم همکاری در ۵ سال آینده را مهم و موثر ارزیابی کرده‌اند. براساس برنامه‌ریزی شرکت ام‌تی‌یو، خدمات مربوط به قرارداد اخیر نه تنها در تاسیسات این شرکت در ژوهای انجام می‌شود، بلکه تیم‌های کاری مستقر در هانوفر و ونکوور نیز در آن مشارکت خواهند داشت. بر این اساس، سه مرکز مهم شرکت آلمانی ام‌تی‌یو در سه قاره اروپا، آمریکای شمالی و آسیا خدمات مربوط به سفارش جدید ایرلاین چینی را عرضه خواهند کرد. از این منظر، قرارداد جدید در نوع خود منحصر به فرد بوده و نخستین بار است که سه مرکز ام‌تی‌یو درگیر یک پروژه می‌شوند.

بخش چینی ام‌تی‌یو حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت موتورهای هوایی ام‌تی‌یو آلمان و شرکت هواپیمایی چاینا ساوترن است که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده‌است. این شرکت به طور خاص در ارائه خدمات تعمیر و نگهداری موتورهای سی‌اف‌ام۵۶ و وی۲۵۰۰ تجربه قابل اتکا دارد. این شرکت از سپتامبر ۲۰۱۹، ارائه خدمات برای موتورهای روزآمد لیپ را نیز به سبد خدمات خود افزوده‌است. موتور توربوفن دنده‌ای پی‌دبلیو۱۱۰۰جی-جِی‌ام محصول پرت‌اندویتنی نیز در زمره جدیدترین موتورهایی قرار دارد که شرکت ام‌تی‌یو خدمات تعمیر و نگهداری آن‌ها را به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت ام‌تی‌یو ژوهای دارای یک سلول تست با ظرفیت ۱۵۰ هزار پاوند است و در سال ۲۰۲۰، انجام سه هزارمین فرآیند تعمیر اساسی موتور هوایی خود را جشن گرفت.

 

منبع:

aerobuzz

 

*ساخت سلول تست جدید در تاسیسات ام‌تی‌یو در چین

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها