زنجیره تامین

امتیاز ویژه پرت‌اندویتنی برای شرکت کره‌ای در زنجیره تامین

شرکت کره‌ای هانوها آیرواسپیس اعلام کرد که بخش آمریکایی این شرکت، موفق به دریافت بالاترین گواهینامه تایید کیفی از شرکت سازنده موتورهای هوایی پرت‌اندویتنی شده‌است. بر این اساس، بخش آمریکایی هانوها آیرواسپیس موقعیتی ممتاز در زنجیره تامین پرت‌اندویتنی به دست آورده‌است. این امتیاز ویژه تنها به شرکت‌هایی داده می‌شود که در ۱۲ ماه متوالی در بالاترین کیفیت، محصولات خود را به پرت‌اندویتنی عرضه کرده و هیچگونه تاخیر یا اشکالی در فرآیندهای کاری آن‌ها نباشد و رضایت کامل مشتریان نهایی محصولات پرت‌اندویتنی را جلب کرده باشد.

پیش از این نیز هانوها آیرواسپیس به عنوان اولین شرکت در زنجیره تامین رولز رویس موفق به دریافت گواهینامه کیفیت این شرکت شده بود که بر اساس آن می‌تواند به طور مستقل کیفیت قطعات توسعه‌یافته برای استفاده در موتورهای هوایی محصول رولز رویس را صحه‌گذاری کند. بر این اساس، سیستم کنترل کیفی شرکت رولز رویس مبتنی بر مجوزهای دریافتی از نهادهای مسئول هوانوردی می‌تواند بخشی از اختیارات خود را به هانوها آیرواسپیس تفویض نماید. مدیران ارشد این شرکت کره‌ای با ابراز خرسندی از دریافت چنین تاییدیه‌های سطح بالایی از رولز رویس و پرت‌اندویتنی، معتقدند که این شرکت در جایگاه ممتاز در صنعت موتورهای هوایی جهان قرار گرفته‌است.

پرت‌اندویتنی اخیرا به هانوها آیرواسپیس سفارش تولید پوشش بخش پرفشار توربین برای موتور روزآمد توربوفن دنده‌ای پی‌دبلیو-۱۱۰۰جی-جِی‌ام را داده‌است. هانوها آیرواسپیس در سال ۱۹۷۲ به عنوان یک شرکت متخصص در حوزه تعمیر و نگهداری موتورهای توربینی هوایی تاسیس شد. تا پایان سال ۲۰۲۰، این شرکت به عنوان تنها سازنده موتورهای توربینی در کره جنوبی، مجموعا بیش از ۹ هزار دستگاه موتور را تولید و عرضه کرده‌است.

 

منبع:

metrology

 

*همکاری رولزرویس با شرکت هوافضایی هانوها برای ساخت قطعات موتور هوایی

*سفارش یک گیگاواتی برای جنرال الکتریک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها