نشان تجاری شرکت سافران، نتیجه تحولات این شرکت از زمان تاسیس آن است. شرکت سافران در سال 2005، از ادغام دو شرکت ساژم و اسنکما تشکیل شد. این شرکت بطور مداوم توسعه پیدا کرده و به یکی از پانصد برند برتر دنیا تبدیل شده‌است. در می سال 2010، شرکت سافران یک نشان تجاری جدید با شعار هوافضا، دفاع و امنیت طراحی کرد که شرکت‌های زیرمجموعه سافران را نیز تحت پوشش قرار می‌داد.

نشان تجاری شرکت سافران

در می سال 2016، تمام شرکت‌های زیرمجموعه سافران تحت عنوان یک برند تجاری درآمدند. به همین دلیل، این شرکت‌ها همواره نشان تجاری سافران را با توجه به حوزه فعالیت خود بکار گرفتند. در سال 2017، شرکت سافران مجددا با یکی از شرکت‌های مهم در زمینه هوافضا به‌نام زودیاک ادغام شد. این ادغام دلیل پیشرفت چشم‌گیر سافران به عنوان سومین شرکت مهم در زمینه هوانوردی به استثنای تولیدکنندگان هواپیما بود.

این شرکت، نیروی کار خود را تا بیش از 30 هزار نفر افزایش داد. بدین ترتیب، در دسامبر سال 2018، سه شرکت جدید شامل سافران، سافران کابین و سافران ایروسیستم با توجه به زمینه فعالیت‌ها در زودیاک سابق تشکیل شدند که تبدیل به نقطه آغازی برای یکپارچگی این شرکت‌ها شد. درآمد شرکت سافران در سال 2019 بیش از 24،64 میلیارد یورو گزارش شده‌است.

 

منبع:

safran-group

 

*مجموع درآمدهای سافران

*برنامه سافران برای تولید هزار واحد موتور لیپ در سال جاری میلادی

Sending
امتیاز کاربران
0 (0 votes)
در باره ی نویسنده

Pesg Author

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *