نشان تجاری شرکت سافران

تاریخچه نشان تجاری شرکت سافران

نشان تجاری شرکت سافران، نتیجه تحولات این شرکت از زمان تاسیس آن است. شرکت سافران در سال ۲۰۰۵، از ادغام دو شرکت ساژم و اسنکما تشکیل شد. این شرکت بطور مداوم توسعه پیدا کرده و به یکی از پانصد برند برتر دنیا تبدیل شده‌است. در می سال ۲۰۱۰، شرکت سافران یک نشان تجاری جدید با شعار هوافضا، دفاع و امنیت طراحی کرد که شرکت‌های زیرمجموعه سافران را نیز تحت پوشش قرار می‌داد.

در می سال ۲۰۱۶، تمام شرکت‌های زیرمجموعه سافران تحت عنوان یک برند تجاری درآمدند. به همین دلیل، این شرکت‌ها همواره نشان تجاری سافران را با توجه به حوزه فعالیت خود بکار گرفتند. در سال ۲۰۱۷، شرکت سافران مجددا با یکی از شرکت‌های مهم در زمینه هوافضا به‌نام زودیاک ادغام شد. این ادغام دلیل پیشرفت چشم‌گیر سافران به عنوان سومین شرکت مهم در زمینه هوانوردی به استثنای تولیدکنندگان هواپیما بود.

این شرکت، نیروی کار خود را تا بیش از ۳۰ هزار نفر افزایش داد. بدین ترتیب، در دسامبر سال ۲۰۱۸، سه شرکت جدید شامل سافران، سافران کابین و سافران ایروسیستم با توجه به زمینه فعالیت‌ها در زودیاک سابق تشکیل شدند که تبدیل به نقطه آغازی برای یکپارچگی این شرکت‌ها شد. درآمد شرکت سافران در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۴،۶۴ میلیارد یورو گزارش شده‌است.

 

منبع:

safran-group

 

*مجموع درآمدهای سافران

*برنامه سافران برای تولید هزار واحد موتور لیپ در سال جاری میلادی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها