واحد کسب‌وکاری

گشایش واحد کسب‌وکاری جدید میتسوبیشی در اروپا

شرکت ژاپنی میتسوبیشی، با راه‌اندازی یک واحد کسب‌وکاری در اروپا با تمرکز بر نیروگاه سیکل ترکیبی، تلاش دارد حضور خود در قاره سبز را مؤثرتر کند. پیش از این، خاورمیانه و آفریقا بعنوان بازارهای هدف، موردتوجه ویژه مدیران ارشد میتسوبیشی قرار داشتند. این واحد جدید که در آوریل ۲۰۲۱ بطور رسمی گشایش یافت، بر روی فروش توربین‌های گاز سری جِی میتسوبیشی در اروپا تمرکز دارد. این ماشین‎‌ها، قابلیت کارکرد با سوخت ترکیبی شامل ۳۰ درصد هیدروژن را دارند و از این رو، گزینه‌های مناسب برای نصب در نیروگاه‌های سیکل ترکیبی اروپایی، همگام با سیاست‌های سخت‌گیرانه دولت‌های این کشورها در کاهش آلایندگی کربن به شمار می‌رود.

انگلستان بعنوان پیشروترین کشور اروپایی در کاهش آلایندگی‌های کربنی شناخته می‌شود و قصد دارد بیش از ۵۰ درصد برق موردنیاز خود را از نیروگاه‌های خورشیدی و بادی تا سال ۲۰۲۳ تامین نماید. گاز طبیعی بعنوان سوخت نیروگاهی در پروژه‌های انرژی آینده انگلستان نقشی مهم را ایفا خواهد کرد. میتسوبیشی یکی از مدیران ارشد باسابقه خود را که تجربه توسعه کسب‌وکار در بازارهای آفریقا و خاورمیانه را دارد، بعنوان مسئول این واحد کسب‌وکاری جدید برگزیده‌است.

مقر اصلی کسب‌وکارهای نیروگاه‌های سیکل ترکیبی میتسوبیشی در دوبی قرار دارد، اما در سیاست‌های جدید اخیر این شرکت، تمرکز در توسعه بازار در اروپا با اولویت دنبال می‌شود. بنابر جدیدترین گزارش مؤثر معتبر مک‌کوی، شرکت میتسوبیشی از حیث سفارش‌های ثبت‌شده در رتبه اول در بازار توربین‌های گاز جهان قرار دارد. مجموعه سفارش‌های ثبت‌شده این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰، از حیث ظرفیت از مرز ۲۷۰۰ مگاوات تجاوز می‌کند.

 

منبع:

power-eng

 

*گامی جدید در اثبات کارآمدی هیدروژن به ‌عنوان سوخت توربین گاز در اروپا

*پیشتازی میتسوبیشی در بازارهای جهانی توربین گازی

*مقایسه دو توربین گازی سبک میتسوبیشی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها