ام‌تی‌یو

واگذاری یک شرکت تجهیزات نیروگاهی توسط ام‌تی‌یو

شرکت موتورهای هوایی ام‌تی‌یو، یکی از زیرمجموعه‌های خود موسوم به وریکور را واگذار کرده‌است. این شرکت در حوزه توسعه و تولید توربین‌های گاز صنعتی، زمینی و دریایی فعالیت دارد و مقر اصلی آن در ایالت جورجیا آمریکا واقع شده‌است. شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری سی‌اس‌ال مستقر در هیوستن تگزاس، این شرکت را از ام‌تی‌یو خریداری کرده‌است. شرکت سی‌اس‌ال بر روی پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی تمرکز دارد. توافقنامه‌های اولیه برای این واگذاری، در اوایل ژوئن ۲۰۲۱ به امضا رسید و تشریفات قانونی مربوط به آن اخیرا به پایان رسیده‌است.

مدیران ارشد ام‌تی‌یو، واگذاری این شرکت را بعنوان بخشی از سیاست خود برای تمرکز بر روی حوزه اصلی کسب‌وکار شامل موتورهای هوایی اعلام کرده‌اند و بر این اساس، فروش این شرکت تاثیری بر عملکرد ام‌تی‌یو در سال مالی ۲۰۲۱ نخواهد داشت. شرکت سرمایه‌گذاری سی‌اس‌ال، از سال ۲۰۰۸ فعالیت جدی در حوزه انرژی را دنبال می‌کند و ارزش دارایی‌های آن از مرز ۱،۹ میلیارد دلار تجاوز کرده‌است. شرکت آلمانی ام‌تی‌یو در سال ۱۹۹۹ با سرمایه‌گذاری مشترک با الاید سیگنال (هم اکنون بخشی از هانی‌ول) شرکت سامانه‌های تولید توان وریکور را تاسیس کرد.

از سال ۲۰۰۲، با جدا شدن الاید سیگنال از این شراکت، مالکیت کامل وریکور بر عهده ام‌تی‌یو قرار گرفت. بیش از ۵۰ نفر در شرکت وریکور مشغول بکار هستند. شرکت ام‌تی‌یو در حوزه نگهداری و پشتیبانی از توربین‌های گاز صنعتی خانواده ال‌ام فعالیت گسترده‌ای دارد. این توربین‌های صنعتی در عمل ماشین‌های مشتق‌شده از موتور هوایی توربوفن هستند.

 

منبع:

aviationpros

 

*روند شکل‌گیری و توسعه شرکت آلمانی ام‌تی‌یو (بخش اول)

*روند شکل‌گیری و توسعه شرکت آلمانی ام‌تی‌یو (بخش دوم)

 

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها