برزیل

قرارداد جدید سرویس برای ام‌تی‌یو در برزیل

شرکت ام‌تی‌یو پاور، قراردادی را با یک مشتری جدید در برزیل به امضا رسانده‌است. بر این اساس، شرکت ام‌تی‌یو متعهد است به مدت ۵ سال خدمات نگهداری، تعمیر و بازسازی را برای ۳۶ واحد توربین گاز ال‌ام۶۰۰۰پی‌سی متعلق به شرکت برزیلی پتروبراس تامین نماید. ارزش تقریبی این قرارداد ۱۶۰ میلیون دلار اعلام شده‌است. مدیران ارشد این شرکت برزیلی با ابراز خرسندی از قرارداد اخیر اعلام کردند که همکاری با این شرکت آلمانی آغاز شده و چهار واحد از توربین‌های مذکور هم‌اکنون در مرکز تعمیرات ام‌تی‌یو در برلین، در دست تعمیر و بازسازی است.

شرکت پتروبراس بعنوان یکی از تولیدکنندگان نفت و گاز برزیل شناخته می‌شود که ۳۶ واحد توربین گاز ال‌ام۶۰۳۰ در اختیار دارد که آنها را در نقاط مختلف برزیل بکار گرفته‌است. بیش از ۴۰ هزار نفر برای پتروبراس کار می‌کنند و این شرکت در اکتشاف، تولید، پالایش و تجارت نفت و گاز در زمره شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها است. شرکت ام‌تی‌یو، مرکزی در سائو پائولو برزیل دارد که برای رفع نیاز پتروبراس، کارشناسان خود مستقر در این مرکز را برای انجام فعالیت‌های نگهداری و تعمیر میدانی در این پروژه بکار خواهد گرفت.

اما بازسازی ماشین‌ها صرفا در مرکز اصلی ام‌تی‌یو در برلین انجام خواهد شد. شرکت ام‌تی‌یو پاور بعنوان بزرگترین تامین‌کننده خدمات نگهداری، تعمیر و بازسازی توربین‌های ال‌ام۲۵۰۰ و ال‌ام ۶۰۰۰ محصول جنرال الکتریک در جهان شناخته می‌شود. این شرکت آلمانی در حدود نزدیک به ۴۰ سال، بیش از ۱۴۰۰ ماشین از خانواده ال‌ام را بازسازی کرده است.

 

منبع:

Diesel & Gas Turbine

 

*واگذاری یک شرکت تجهیزات نیروگاهی توسط ام‌تی‌یو

*روند شکل‌گیری و توسعه شرکت آلمانی ام‌تی‌یو (بخش اول)

*روند شکل‌گیری و توسعه شرکت آلمانی ام‌تی‌یو (بخش دوم)

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها