نیروگاه سیکل ترکیبی بوشان

نیروگاه سیکل ترکیبی بوشان، فرانسه

نیروگاه سیکل ترکیبی بوشان

نیروگاه حرارتی سیکل ترکیبی ۶۰۵ مگاواتی گازسوز بوشان، در او-دو-سن فرانسه قرار گرفته‌است. این نیروگاه در حال حاضر فعال بوده و توسعه آن در یک فاز انجام شده‌است. با اتمام مراحل ساخت، نیروگاه مذکور در ژوئن ۲۰۱۶ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. نیروگاه نیروگاه سیکل ترکیبی بوشان توسط شرکت‌های الکتریسیته دو فرانس و جنرال الکتریک توسعه یافته و ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به شرکت الکتریسیته دو فرانس است. همچنین، هزینه ساخت و راه‌اندازی آن حدود ۵۵۳ میلیون دلار برآورد شده‌است.

جنرال الکتریک پاور بعنوان عرضه‌کننده تجهیزات این نیروگاه بارپایه گازسوز، وظیفه تامین یک واحد توربین بخار ۱۰۹دی-۱۴، یک واحد توربین گاز ۹اچ‌اس.۰۱و هچنین ژنراتور الکتریکی دبلیو۲۸ را بر عهده داشته‌است. علاوه بر آن، یک بویلر بخار برای این نیروگاه توسط شرکت مهندسی بلژیکی جان کاکریل عرضه شده‌است. این شرکت پیش از این، با نام سی‌ام‌آی فعالیت می‌کرد.

بخوانید: پمپ‌های سولرز برای نیروگاه بوشان

درباره شرکت الکتریسیته دو فرانس

شرکت الکتریسیته دو فرانس که مقر اصلی آن در پاریس فرانسه قرار دارد، یک تولیدکننده برق چندملیتی بشمار می‌رود که در حوزه تولید، انتقال، توزیع، تامین انرژی، تجارت و سایر خدمات مرتبط فعالیت دارد. این شرکت برق موردنیاز را با استفاده از منابع هسته‌ای، آبی، گاز، نفت کوره، زغال‌سنگ و سایر منابع تجدیدپذیر تولید می‌کند.

شرکت الکتریسیته دو فرانس همچنین در زمینه اکتشاف و تولید هیدروکربن، بازیافت زباله، تامین گاز، ارائه خدمات انرژی و زیست محیطی، مدیریت شبکه‌های گرمایش و سرمایش، تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و تاسیسات صنعتی فعال است. این شرکت خدمات مختلفی را در حوزه مسکونی، صنعتی، تجاری، محلی، شرکت‌ها و متخصصان در آفریقا، آسیا، آمریکای شمالی، اروپا و سایر مناطق نیز ارائه می‌دهد.

بخوانید: پروژه نیروگاهی جدید در فرانسه برای زیمنس

 

منبع:

power-technology

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها