تامین تجهیزات نیروگاه ایتالیا

تامین تجهیزات نیروگاه ۱۱۰ مگاواتی ایتالیا توسط وارتسیلا

تامین تجهیزات نیروگاه ایتالیا

وارتسیلا تجهیزات موردنیاز نیروگاه ۱۱۰ مگاواتی گازسوز در کاساندا ایتالیا را تامین خواهد کرد. این نیروگاه جدید، به شش واحد موتور گازسوز وارتسیلا ۵۰‌اس‌جی مجهز خواهد شد. تغییر تجهیزات برای پاییز ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود این نیروگاه تا سال ۲۰۲۳، در چرخه بهره‌برداری عملیاتی قرار گیرد. با پایان مراحل نصب و راه‌اندازی تجهیزات و آغاز بهره‌برداری، این نیروگاه بزرگترین نمونه در نوع خود در خاک ایتالیا خواهد بود که تنها با استفاده از موتورهای احتراق داخلی گازسوز کار می‌کند.

بخوانید: وارتسیلا نیروگاه تایوان را گازسوز می‌کند

موتورهای احتراق داخلی وارتسیلا با قابلیت راه‌اندازی سریع برای پایدارسازی شبکه تولید و توزیع برق و ایجاد تعادل در شرایط تقاضای بیشینه بکار گرفته می‌شوند. شرکت جِنکو گاز با همکاری گروه مهندسی ایتالیایی سِفلا، بعنوان پیمانکار کلید در دست، اجرای پروژه نصب و راه‌اندازی این نیروگاه را برعهده خواهد داشت.

بخوانید: تجهیزات وارتسیلا برای نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی گابن

ایتالیا بطور همزمان در قالب یک برنامه منظم، سهم نیروگاه‌های خورشیدی و توربین‌های بادی در تولید برق موردنیاز خود را افزایش می‌دهد. شرکت صنعتی فنلاندی وارتسیلا نیز امیدوار است با تکیه بر فناوری اثبات‌شده موتورهای احتراق داخلی گازسوز خود بتواند سهم بزرگ‌تری از بازار ایتالیا را بدست آورد.

بخوانید: شش پروژه نیروگاهی برای وارتسیلا در ایتالیا

منبع:

dieselgasturbine

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها