عملکرد مالی رضایت‌ بخش رولز رویس

عملکرد مالی رضایت‌ بخش رولز رویس در سال ۲۰۲۱

عملکرد مالی رضایت‌ بخش رولز رویس

شرکت سامانه‌های تولید توان رولز رویس، سال ۲۰۲۱ را علیرغم تداوم مشکلات ناشی از همه‌گیری کووید۱۹ با رضایت نسبی از عملکرد مالی به پایان رساند. با استناد به گزارش مالی منتشرشده توسط رولز رویس، سود این شرکت در سال گذشته میلادی، معادل ۲۸۲ میلیون یورو گزارش شده که مشابه سود سال ۲۰۱۹ است. بر این اساس، عملکرد مالی رضایت‌ بخش رولز رویس در سال ۲۰۲۱ قابل توجه است. این در حالی است که شرکت سامانه‌های تولید توان رولز رویس در سال گذشته، سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های سازگار با محیط‌ زیست را افزایش داده و میزان منابع مالی داخلی تخصیص‌یافته برای این حوزه به چند صد میلیون یورو رسیده‌است.

بنابر اعلام مدیران ارشد شرکت سامانه‌های تولید توان رولز رویس، با توجه به پراکندگی شعب و دفاتر و همچنین زنجیره تامین این مجموعه، مدیریت منابع انسانی و تضمین بهره‌وری در انجام فعالیت‌های کاری در شرایط همه‌گیری کووید۱۹ بسیار دشوار بوده که نتیجه آن با عملکرد مالی قابل‌قبول دلگرم‌کننده ‌است. شرکت سامانه‌های نیروگاهی رولز رویس سال مالی ۲۰۲۱ را با سود عملیاتی معادل ۲۸۲ میلیون یورو به پایان رساند. این رقم در سال ۲۰۲۰، حدود ۲۱۲ میلیون یورو گزارش شده‌است. مجموع درآمد این شرکت نیز با افزایش سه درصدی، به حدود ۳.۲ میلیارد یورو در سال گذشته میلادی رسید. مجموع درآمد این شرکت در سال ۲۰۲۰، اندکی بیش از ۳ میلیارد یورو اعلام شده‌است. ارزش مالی سفارش‌های دریافتی در سال ۲۰۲۱ با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به سال قبل از آن، به مرز چهار میلیارد یورو رسیده‌است.

” بخوانید: گزارش عملکرد مالی زیمنس انرژی در سه ماه پایانی ۲۰۲۱

سیاست‌های زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی

شرکت سامانه‌های تولید توان رولز رویس از آوریل ۲۰۲۱، به چهار واحد کسب‌وکاری تقسیم شد. علاوه ‌بر واحد راه‌حل‌های تولید توان موبایل و واحد راه‌حل‌های تولید توان ثابت، یک واحد اختصاصی برای پاسخ به تقاضا در چین ایجاد شد. علاوه ‌بر آن نیز واحد جدیدی بعنوان راه‌حل‌های تولید توان پایدار و سازگار با محیط‌زیست در این شرکت شکل گرفت. هم‌راستا با سیاست‌های زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی رولز رویس، تا سال ۲۰۳۰ میزان تولید گازهای گلخانه‌ای توسط سبد محصولات این شرکت در مقایسه با سال ۲۰۱۹، شاهد کاهشی معادل ۳۵ درصد خواهد بود.

رولز رویس در قالب واحد کسب‌وکاری جدید راه‌حل‌های نیروگاهی پایدار، سرمایه‌ای معادل ۴۰۰ میلیون یورو برای تقویت فعالیت‌ها در این حوزه تخصیص داده‌است. این در حالی است که اجرای سیاست‌های توسعه کسب‌وکاری اخیر با عملکرد مالی رضایت‌ بخش رولز رویس در سال ۲۰۲۱ توام شده است. شرکت سامانه‌های تولید توان رولز رویس در سال ۲۰۲۱، از محل منابع داخلی ۱۲۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری برای ۲۰ پروژه برتر توسعه خود انجام داده‌است. در این راستا، یک تست استند موتور جدید در چین توسط این مجموعه راه‌اندازی شده‌است.

 

منبع:

dieselgasturbine

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها