شرکت صنایع سنگین دوسان

تغییر نام شرکت صنایع سنگین دوسان

شرکت صنایع سنگین دوسان نام خود را به Doosan Enerbility تغییر داده‌است. بنابر اعلام این شرکت، کلمه Enerbility ترکیبی از دو کلمه انرژی و پایداری بوده که بیانگر آینده‌ای روشن برای دستیابی به پایداری با کمک فناوری‌های انرژی این شرکت است. علاوه بر آن، تجسم ارزش‌های تجاری اصلی شرکت، یکی از اهداف اصلی انتخاب این نام عنوان شده که بیانگر تعهد شرکت به غنی‌سازی زندگی مردم و تبدیل زمین به سیاره‌ای پاک‌تر با فناوری‌های انرژی خود است.

این شرکت اکنون بطور جدی، فعالیت‌های خود در حوزه‌های توربین گاز، انرژی هیدروژنی، نیروی بادی فراساحلی و کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط را به‌عنوان محرک‌هایی در جهت توسعه دنبال می‌کند. همچنین دوسان فعالانه در حال گسترش مشارکت خود در حوزه‌های جدیدی مانند چاپ سه بعدی، فناوری دیجیتال و کسب‌و‌کار مربوط به تولید انرژی از زباله است.

تغییر نام جدید این شرکت پس از ۲۱ سال صورت می‌گیرد که منشاء آن را می‌توان در سال ۲۰۰۱ جستجو کرد که در آن زمان این شرکت به‌عنوان صنایع سنگین دوسان شناخته می‌شد. دوسان همچنین راه‌حل‌های یکپارچه‌ای در زمینه‌های تولید برق، انرژی و ساخت واحدهای نمک‌زدایی در ۴۰ کشور جهان را ارائه می‌دهد.

منبع:

dieselgasturbine

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها