نیروگاه جنرادورا گاتون

افزایش بهره‌وری نیروگاه جنرادورا گاتون در پاناما با استفاده از توربین‌های گاز جنرال الکتریک

جنرال الکتریک سفارشی را برای تحویل تجهیزاتی با قابلیت تولید توان ۶۷۰ مگاوات برای نیروگاه جنرادورا گاتون در پاناما دریافت کرده‌است. این نیروگاه تحت مالکیت کنسرسیوم گروه انرژی گاز پاناما قرار دارد که شامل شرکت‌های گروه اینترانرژی و AES پاناما است. این نیروگاه در جزیره Telfers و در کنار کانال پاناما قرار گرفته‌است.

تجهیزات نیروگاه جنرادورا گاتون شامل دو توربین گاز ۷F.05 جنرال الکتریک با ژنراتورهای A63، دو ژنراتور بخار بازیافت حرارتی با فشار سه‌گانه و یک توربین بخار STF-D600 با ژنراتور بخار A63 است. جنرال الکتریک همچنین راه‌حل‌های کنترل و امنیت سایبری، ابزارهای تشخیصی نظارت از راه دور و قرارداد خدمات طولانی‌مدت را ارائه خواهد کرد. نیروگاه جنرادورا گاتون از گاز طبیعی ذخیره‌‌سازی شده LNG به حجم۱۸۰ هزار متر مکعب و تاسیسات گازی‌‌سازی مجدد AES استفاده خواهد کرد.

” بخوانید: قرارداد بلندمدت زیمنس برای یک نیروگاه گازی در پاناما

انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴، نیروگاه مذکور به بزرگترین و کارآمدترین نیروگاه گاز طبیعی در پاناما و کل آمریکای مرکزی تبدیل شود. علاوه بر این، این پروژه از هدف پاناما برای تولید ۷۰ درصد انرژی خود از منابع تجدیدپذیر تا سال ۲۰۵۰ حمایت می‌کند. جنرال الکتریک اولین شرکت خود را در منطقه آمریکای مرکزی در هندوراس در سال ۱۹۰۶ تاسیس کرد و از آن زمان برای مشارکت در پروژه‌های بزرگی مانند کانال پاناما توسعه یافته‌است.

منبع:

powerengineeringint

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها