همکاری جنرال الکتریک و یونیپر

همکاری جنرال الکتریک و یونیپر با هدف پیدا کردن راهی برای استفاده از هیدروژن

همکاری جنرال الکتریک و یونیپر

در مسیر همکاری جنرال الکتریک و یونیپر، جنرال الکتریک در حال ارزیابی چالش‌های احتمالی در مسیر توسعه سوخت هیدروژنی در نیروگاه Grain شرکت یونیپر در کنت انگستان است که به‌عنوان بخشی از برنامه بلندمدت کربن‌زدایی نیروگاه‌های گازسوز یونیپر و تاسیسات ذخیره‌سازی گاز طبیعی محسوب می‌شود.

این پروژه، تغییراتی در تجهیزات نیروگاه را که برای توربین‌های گاز GT26 موجود در تاسیسات ضروری هستند مشخص می‌کند تا ترکیبات سوخت هیدروژنی با حجم قابل‌توجهی را در خود جای دهند.

جنرال الکتریک با ارزیابی جدیدترین نیروگاه توربین گاز سیکل ترکیبی در سبد نیروگاهی شرکت بریتانیایی یونیپر، به‌دنبال توسعه راهکارهای جزئی برای مقدور ساختن این نیروگاه ۱۳۶۵ مگاواتی به استفاده از ترکیبات هیدروژن تا ۴۰ درصد است تا بتواند انتشار کربن این نیروگاه را کاهش دهد و در دستیابی به هدف کربن‌زدایی شرکت یونیپر موثر واقع شود.

شرکت یونیپر تا سال ۲۰۳۵، هدف استراتژیکی را مبنی بر از بین بردن کربن در تولید خود در اروپا تعریف کرده‌ و این پروژه قدم بزرگی در جهت کربن‌زدایی از تاسیسات گازی این شرکت است. این ارزیابی، در حالی که وضعیت اقتصادی و قابلیت اطمینان نیروگاه را حفظ می‌کند، به‌روزرسانی‌هایی را که برای افزایش ۴۰ درصدی استفاده از ترکیب هیدروژن مورد نیاز است، تعیین می‌کند.

جنرال الکتریک به پیشبرد فناوری‌های خود در جهت تولید توان از انرژی گاز بدون تولید آلاینده کربن ادامه می‌دهد و بخشی از این سیر تکاملی، شامل نوسازی نیروگاه‌های سیکل ترکیبی موجود از طریق افزایش استفاده از هیدروژن در توربین‌های گازی ساخت این شرکت است.

همکاری جنرال الکتریک و یونیپر، همچنان جنرال الکتریک را به هدف عدم تولید کربن در بریتانیا و پشتیبانی از انتقال انرژی نزدیک‌تر می‌‌کند.

منبع: 

dieselgasturbine

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها