مرکز تعمیرات موتورهای هوایی در فرانسه

راه‌اندازی مرکز تعمیرات موتورهای هوایی در جنوب غربی فرانسه

مرکز تعمیرات موتورهای هوایی در فرانسه

شرکت تارماک، از یک مرکز جدید نگهداری، تعمیر و بازسازی موتورهای هوایی در تاسیسات خود در شهر کوچک تارب در جنوب غربی فرانسه رونمایی کرد. این مرکز در یک آشیانه به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع برای نگهداری و بازرسی اولیه و انجام فعالیت‌های تعمیر و بازسازی موتورهای هوایی راه‌اندازی شده‌است. فضای کاری این مرکز تعمیرات موتورهای هوایی در فرانسه به ۳ بخش مجزا تقسیم شده‌ و در مجموع قابلیت نگهداری یکصد دستگاه موتور از انواع مختلف را دارد. شرکت تارماک بطور ویژه خدمات تعمیر و نگهداری برای موتورهای خانواده CFM56 و نسل بعدی آن‌ها شامل موتورهای LEAP-1A و LEAP-1B را در این مرکز انجام خواهد داد.

تمهیدات لازم برای انجام بازرسی اولیه شامل بازرسی بروسکوپ و آماده‌سازی موتورها برای فرآیند تعمیر و بازسازی و همچین نگهداری موتور در شرایط مختلف برحسب نیاز مشتری قبل از عرضه در این مرکز تدارک دیده شده‌است. مقر و سایت اصلی شرکت تارماک در نزدیکی فرودگاه شهر تارب قرار دارد و شامل ۵ آشیانه مختلف است که دو آشیانه برای انجام تعمیر و نگهداری هواپیماهای پهن‌پیکر، دو آشیانه دیگر برای نگهداری قطعات و انبار و آشیانه پنجم به مرکز تعمیر و بازسازی موتورهای هوایی تخصیص یافته‌است.

شرکت تارماک آئروسیو، همچین یک مرکز تعمیر و نگهداری در تولوز و یک مرکز دیگر در اسپانیا دارد که در مجموع قابلیت ارائه خدمات به ۲۸۰ هواپیما و ۱۲۰ دستگاه موتور در آن واحد را برخوردار است. شرکت‌های ایرباس، سافران و گروه صنعتی سوئز سهامداران اصلی شرکت تارماک بشمار می‌روند.

منبع:

aviationbusinessnews

#تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #ایرباس #موتور لیپ

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها