عملکرد مالی بخش توان شرکت جنرال الکتریک

عملکرد مالی بخش توان شرکت جنرال الکتریک در سه ماهه نخست ۲۰۲۲

عملکرد مالی بخش توان شرکت جنرال الکتریک

عملکرد مالی بخش تولید توان شرکت جنرال الکتریک در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ علیرغم کاهش ۱۱ درصدی در درآمد، ثبت سود قابل‌قبولی را نشان داده‌است. در این مدت، این بخش از شرکت جنرال الکتریک با فروش کل چهار میلیارد دلار، موفق به کسب بیش از یک میلیارد دلار سود شده‌است. علت این امر، کاهش تحویل تعداد توربین‌های گاز پرقدرت کلاس HA نسبت به بازه‌های زمانی مشابه در سال‌های قبل است.

این در حالی است که بخش تولید توان جنرال الکتریک، در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۲۰ واحد توربین گاز به مشتریان خود تحویل داده‌است. این آمار در مدت مشابه در سال ۲۰۲۱،‌ تنها ۱۱ واحد بود. نکته قابل‌توجه آن که در میان ۲۰ واحد توربین گاز تحویلی، تنها ۲ واحد از کلاس HA بوده و جالب‌تر آن که در سه ماهه نخست ۲۰۲۱، جنرال الکتریک ۵ واحد توربین گاز پرقدرت کلاس HA به مشتریان تحویل داده‌است.

در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲، مجموع سفارش‌های دریافتی برای این بخش از شرکت جنرال الکتریک، با رشدی ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش، به ۴.۲ میلیارد دلار رسیده‌است. سفارش‌ها در حوزه خدمات نگهداری و تعمیر نیز افزایش یافته‌است. بنابر اعلام شرکت جنرال الکتریک، ناوگان عملیاتی توربین گاز صنعتی این شرکت در سراسر جهان، از مرز ۷ هزار واحد تجاوز کرده و برای ۱۷۵۰ واحد از آن‌ها قرارداد ارائه خدمات نگهداری و تعمیر بلندمدت موسوم به LTSA توسط این شرکت منعقد شده‌است.

منبع:

dieselgasturbine

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها