مرکز پایش تجهیزات نیروگاهی آنسالدو

راه‌اندازی مرکز پایش تجهیزات نیروگاهی آنسالدو در امارات

مرکز پایش تجهیزات نیروگاهی آنسالدو در امارات

 آنسالدو انرجیا، یک مرکز جدید پایش تجهیزات نیروگاهی در امارات متحده عربی راه‌اندازی کرده‌است. این مرکز یکپارچه پشتیبانی از تجهیزات نیروگاهی مستقر در دوبی، در ارتباط و هماهنگی کامل با مرکز اصلی پایش تجهیزات آنسالدو انرجیا در جنوا ایتالیا، وظایف محوله را انجام می‌دهد.

آنسالدو انرجیا با استفاده از این تاسیسات، کارکرد تجهیزات خود شامل توربین‌ گاز، توربین بخار و ژنراتور، در قالب قراردادهای سرویس بلندمدت در سراسر جهان را مورد پایش برخط قرار می‌دهد. افتتاح این مرکز پشتیبانی جدید در دوبی، حضور موثر آنسالدو انرجیا در بازار خاورمیانه را تقویت می‌کند. این شرکت ایتالیایی نزدیک به ۳۰ سال در بازار این بخش از جهان حضوری فعال دارد.

” یخوانید: مروری بر پالایشگاه الرویس در امارات متحده عربی

پایش برخط تجهیزات نیروگاهی در این مرکز، با رویکرد عیب‌یابی پیش‌دستانه از راه دور در دستورکار آنسالدو انرجیا قرار دارد و در هر ثانیه نزدیک به ۱۳۰ هزار تگ بصورت زمان واقعی در این مرکز قابل دانلود است. با استفاده از تاسیسات پایش تجهیزات نیروگاهی، آنسالدو انرجیا امکان نظارت برخط همزمان بر روی ۱۰۶ واحد توربین گاز، ۴۲ واحد توربین بخار و ۱۳۲ واحد ژنراتور وجود دارد. مجموع ظرفیت تولید توان نصب‌شده این تجهیزات از ۳۳ گیگاوات تجاوز می‌کند.

” بخوانید: گشایش مرکز پایش برخط توربین‌های شرکت نفت هند

آنسالدو انرجیا در سال ۲۰۱۰، یک مرکز ارائه خدمات، تعمیر، نگهداری و پشتیبانی و تامین قطعات توربین گاز را در ابوظبی راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۱۷ آن را به‌عنوان مرکز اصلی ارائه خدمات در خاورمیانه گسترش داد و ۱۲۰ نفر نیروی فنی را در این مرکز مستقر نمود.

منبع:

dieselgasturbine

#آنسالدو انرجیا

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها