قرارداد تعمیر موتورهای ایرلاین کره‌ ای با لوفت‌ هانزا تکنیک

تمدید قرارداد تعمیر موتورهای ایرلاین کره‌ ای با لوفت‌ هانزا تکنیک

قرارداد تعمیر موتورهای ایرلاین کره‌ ای با لوفت‌ هانزا تکنیک

بنابر انتشار خبر تمدید قرارداد تعمیر موتورهای ایرلاین کره‌ ای با لوفت‌ هانزا تکنیک، شرکت آسیانا ایرلاینز، قرارداد تعمیر و نگهداری موتورهای خود را با شرکت آلمانی لوفت‌هانزا تکنیک برای ۵ سال دیگر تمدید کرد. بر این اساس، خدمات تعمیر و بازسازی موتورهای توربوفن CF6-80 نصب‌شده بر روی ناوگان هواپیماهای بوئینگ B747 و بوئینگ B767 این شرکت کره جنوبی توسط مرکز تعمیر و نگهداری لوفت‌هانزا تکنیک ارائه خواهد شد. شرکت آسیانا ایرلاینز ۱۷ فروند از دو نمونه بوئینگ B767-300 و B747-400 در ناوگان عملیاتی خود دارد که در شرح خدمات قرارداد مذکور با لوفت‌هانزا تکنیک گنجانده شده‌است.

میانگین عمر عملیاتی ناوگان هواپیمای ۷۴۷ و ۷۶۷ آسیانا از ۲۵ سال تجاوز می‌کند. این شرکت کره‌ای استفاده از اغلب این هواپیماها را از دهه ۱۹۹۰ آغاز کرده و همچنین بخش زیادی از هواپیماهای B747-400 خود را به نمونه باربری تغییر کاربری داده‌است. اگرچه شرکت آسیانا از ابتدای فعالیت، سیاست خود را بر استفاده از هواپیماهای ساخت شرکت آمریکایی بوئینگ استوار کرده بود، اما در سال‌های اخیر به خرید هواپیماهای ایرباس نیز اقبال نشان داده‌است.

در حال حاضر، بیش از ۳۱ فروند هواپیما ایرباس توسط این شرکت سفارش داده شده که ۲۱ فروند از آنها از نوع ایرباس A321-200neo است. همکاری آسیانا ایرلاینز با لوفت‌هانزا تکنیک ۲۵ سال سابقه دارد و پیش از این، علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و بازسازی موتورهای CF6، قرارداد مشابهی برای پشتیبانی از هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ و هواپیمای ایرباس A320F و A350 بین دو طرف منعقد شده‌است. لوفت‌هانزا تکنیک به‌عنوان مجموعه‌ای پیشتاز در صنعت تعمیر و نگهداری هوایی در جهان شناخته می‌شود و با بیش از ۲۲ هزار پرسنل دارای ۳۵ دفتر در نقاط مختلف جهان است.

منبع:

simpleflying

#موتور توربوفن #موتور هوایی #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها