پروژه‌ های بومی اتحادیه موتورسازان روسیه

حمایت مالی ۱۲ میلیارد روبلی از پروژه‌ های بومی اتحادیه موتورسازان روسیه

حمایت مالی از پروژه‌ های بومی اتحادیه موتورسازان روسیه

بانک روسیه، نوویکم‌بانک، به‌عنوان کارگزار بانک اصلی هلدینگ دولتی روستک، از تخصیص ۱۲ میلیارد روبل اعتبار برای حمایت از پروژه‌های توسعه توانمندی‌های دیجیتال در شرکت‌های وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه UEC خبر می‌دهد. توافق‌نامه مربوط به برنامه حمایت مالی بانکی از پروژه‌ های بومی اتحادیه موتورسازان روسیه در حاشیه همایش بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ به امضا رسید. نرخ بهره این وام‌ها بین یک تا ۵ درصد خواهد بود و هدف از آن حمایت از محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات با هدف افزایش توانمندی‌های دیجیتال در صنایع وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه اعلام شده‌است.

تمرکز این برنامه حمایتی بر روی پروژه‌های توسعه موتورهای هوایی غیرنظامی معطوف است. افزایش توانمندی و ظرفیت تولید و مونتاژ در شرکت‌های وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه مبتنی بر راه‌حل‌ها و محصولات و خدمات داخلی روسیه، مورد توجه دولت این کشور قرار گرفته‌است. هلدینگ روستک با هدف حمایت از توسعه فناوری در روسیه، پانزدهمین سال تاسیس خود را جشن می‌گیرد و بیش از ۷۰۰ واحد علمی، پژوهشی و صنعتی در ۶۰ منطقه مختلف از خاک روسیه را تحت پوشش قرار داده‌است.

حمایت مالی بانکی از پروژه‌های بومی اتحادیه موتورسازان روسیه

بخشی از این حمایت‌ها مربوط به شرکت کلیموف است که وامی ۳ میلیارد روبلی را برای حمایت از خط تولید موتورهای VK2500، خانواده TV3-117‌ و موتور TV7-117V دریافت کرده‌است. این موتورهای توربوشفت، نیروی پیشران بالگردهای میل و کاموف را تامین خواهند کرد. همچنین بخشی از این منابع مالی صرف تکمیل و تقویت توانمندی کلیموف در توسعه و ساخت سامانه‌های کنترل خودکار موتور می‌شود.

منبع:

uecrus

#اتحادیه موتورسازان روسیه #روستک #موتور توربوشفت

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها