ارتقای نیروگاه معدن طلا

ارتقای نیروگاه معدن طلا در غرب آفریقا توسط وارتسیلا

توافق وارتسیلا برای ارتقای نیروگاه معدن طلا در سنگال

وارتسیلا از توافق نهایی برای انجام پروژه ارتقای نیروگاه معدن طلا در سنگال در غرب آفریقا خبر می‌دهد. این معدن، تحت مالکیت شرکت بین‌المللی Endeavour Mining قرار دارد و در قالب انجام پروژه، هجده مگاوات به ظرفیت تولید برق آن اضافه خواهد شد. علاوه بر آن، تجهیزات این نیروگاه، به ویژه سامانه‌های کنترل و پایش عملکرد تجهیزات تولید توان بروزرسانی خواهند شد و با افزایش ۱۸ مگاواتی توان تولید، از دسترسی موثر به برق موردنیاز برای فعالیت واحدهای مختلف در این مجتمع اطمینان حاصل خواهد شد. این مجتمع، بزرگترین مجموعه معادن طلا در سنگال به شمار می‌رود و در بخش شرقی این کشور واقع شده‌است.

ارتقای نیروگاه معدن طلا در غرب آفریقا توسط وارتسیلا

وارتسیلا سابقه طولانی در تامین تجهیزات برای نیروگاه‌های پشتیبان معادن در نقاط مختلف جهان دارد. نیروگاه مجتمع معدنی ماساوا در سنگال، تنها برق موردنیاز این مجموعه را تامین می‌کند و به شبکه ملی توزیع برق این کشور آفریقایی متصل نیست.

” بخوانید: راه‌اندازی بزرگترین نیروگاه گازسوز سنگال تا اواخر ۲۰۲۲

وارتسیلا، موتورهای سری ۳۲ خود با ۲۰ درصد کاهش مصرف سوخت را در قالب این پروژه ارتقا، در نیروگاه معدن ماساوا نصب خواهد کرد. انتظار می‌رود اجرای این پروژه تا پایان سال ۲۰۲۳ تکمیل شود. ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی وارتسیلا در سنگال به ۵۴۳ مگاوات می‌رسد و تجهیزات این شرکت فنلاندی، در بیش از ۲۰ نیروگاه در این کشور آفریقایی به کار گرفته شده‌اند.

منبع:

dieselgasturbine

#وارتسیلا #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها