شرکت تعمیر و نگهداری سوئیسی

سلول تست شرکت تعمیر و نگهداری سوئیسی روزآمد می‌شود

شرکت تعمیر و نگهداری سوئیسی

شرکت SR Technics، از امضای قرارداد با بخش سلول‌های تست هوایی سافران، برای ارتقای سلول تست این شرکت تعمیر و نگهداری سوئیسی خبر می‌دهد. بر این اساس، امکان تست موتورهای CFM56 و نمونه‌های روزآمد لیپ محصول CFM اینترنشنال و همچنین موتورهای توربوفن دنده‌ای GTF محصول پرت‌اندویتنی، در این مجموعه فراهم خواهد شد. این قرارداد بین SR Technics، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در ارائه خدمات تعمیر، بازسازی و نگهداری هوایی و بخش سلول‌های تست هوایی سافران وابسته به هلدینگ فرانسوی سافران منعقد شده‌است.

در قالب این قرارداد، دومین سلول تست SR Technics، مستقر در زوریخ سوئیس، روزآمدسازی خواهد شد. بر این اساس، امکان تست موتورهای توربوفن جدید PW1100G-JM و LEAP-1A و ۱بی و همچنین نمونه‌های ۵بی و ۷بی از خانواده موتورهای CFM56 در این سلول تست فراهم خواهد شد.

مرحله طراحی و برنامه‌ریزی اجرایی این پروژه کلید خورده و انتظار می‌رود از ماه نوامبر سال جاری میلادی، فعالیت‌های عمرانی، شامل تغییر سازه‌های موجود آغاز شود و از فوریه ۲۰۲۳، بهسازی زیرساخت‌ها متناسب با ظرفیت جدید موردنیاز برای موتورهای مذکور شروع شود.

شرکت SR Technics، در مجموع بخشی از شبکه جهانی خدمات تعمیر، بازسازی و نگهداری موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی است و به زودی ارائه خدمات برای موتورهای لیپ، محصول CFM اینترنشنال را آغاز خواهد کرد. این شرکت سوئیسی، سرمایه‌گذاری زیادی را برای گسترش تاسیسات خود در نزدیکی فرودگاه زوریخ انجام داده‌است. بر این اساس، انتظار می‌رود ۴۰۰ شغل جدید در این مجموعه ایجاد شود. برنامه جامع توسعه توانمندی‌های SR Technics، در بازه زمانی شش سال آینده، تعریف و اجرایی شده‌است.

منبع:

asianaviation

#سلول تست #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #موتور لیپ #CFM اینترنشنال #پرت‌اندویتنی #موتور توربوفن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها