مرکز نوآوری زیمنس

گسترش مرکز نوآوری زیمنس انرژی

مرکز نوآوری زیمنس انرژی

زیمنس انرژی، از برنامه خود برای گسترش مرکز نوآوری این شرکت در اورلاندو آمریکا خبر می‌دهد. مرکز نوآوری اورلاندو، بزرگترین و اولین مجموعه از این نوع متعلق به زیمنس است که به طور ویژه و خاص، بر روی راه‌حل‌های نوآورانه با هدف تسریع توسعه محصولات و راه‌حل‌های لازم برای پشتیبانی از بخش‌های مختلف این شرکت آلمانی تمرکز می‌کند. زیمنس انرژی این مرکز را در اکتبر ۲۰۱۹ افتتاح کرد و هم‌اکنون به‌عنوان یک مرکز پیشرو در حوزه نوآوری در آمریکا شناخته می‌شود.

زیمنس انرژی در چهار سال گذشته، بیش از ۳۰ میلیون دلار برای پروژه‌های تحقیق و توسعه خود در فلوریدای آمریکا هزینه کرده‌است. علاوه بر این، دو میلیون دلار از محل منابع داخلی زیمنس برای گسترش فیزیکی مرکز نوآوری اورلاندو در ایالت فلوریدا صرف شده و ۵ میلیون دلار نیز برای خرید تجهیزات روزآمد و تجهیز تاسیسات قابل ماشین‌کاری و همچنین بخش تولید افزایشی، خط بازرسی و تعمیر رباتیک قطعات صرف شده‌است.

مرکز نوآوری زیمنس

زیمنس انرژی قصد دارد با افزایش ظرفیت این مرکز و گسترش فیزیکی آن، زمینه را برای همکاری کسب‌وکارهای کوچک، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی فعال حوزه‌های مختلف زمینه کاری خود فراهم آورد.

زیمنس انرژی همچنین قصد دارد مراکز نوآورانه مشابهی را در نقاط دیگر جهان، از جمله برلین، ابوظبی و شنژن راه‌اندازی نماید.

استفاده از سوخت هیدروژن، کاهش آلایندگی‌ها‌، راهکارهای نوین برای انتقال برق و مدیریت مصرف انرژی، از محورهای اصلی موردتوجه در این مراکز نوآوری زیمنس به شمار می‌رود.

منبع:

dieselgasturbine

#زیمنس

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها