پروژه ارتقای جدید برای وارتسیلا

پروژه ارتقای جدید برای وارتسیلا در کامرون

پروژه ارتقای جدید برای وارتسیلا

شرکت وارتسیلا، از عقد قرارداد برای ارتقای نیروگاه کریبی در کشور آفریقایی کامرون خبر می‌دهد. در قالب این پروژه ارتقای جدید برای وارتسیلا سامانه‌های الکتریکی و اتوماسیون این نیروگاه نیز بروزرسانی خواهند شد. علاوه بر این، شرکت سهامی وارتسیلا با بهره‌بردار این نیروگاه، یک قرارداد سرویس بلندمدت ده ساله، برای نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات به امضا خواهد رساند.

نیروگاه ۲۱۶ مگاواتی کریبی، نزدیک به ده سال پیش راه‌اندازی شد و به ۱۳ دستگاه موتور دوگانه‌سوز وارتسیلا ۵۰دی‌اف مجهز است که همگی از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کنند. در زمان راه‌اندازی، نیروگاه کریبی به‌عنوان بزرگترین نیروگاه گازسوز در منطقه زیر صحرای آفریقا شناخته می‌شد. این نیروگاه، دو سوم برق مصرفی در کامرون را تامین می‌کند.

” بخوانید: تامین تجهیزات نیروگاه ۱۵۶ مگاواتی نبراسکا توسط وارتسیلا

تامین توان موردنیاز در کامرون، عمدتا بر پایه نیروگاه‌های برق‌آبی استوار است و در سال‌های اخیر با بروز مشکلات بنیادی برای ذخایر آبی این کشور، تمایل دولت به سرمایه‌گذاری برای افزایش نیروگاه‌های گازسوز، با اولویت بیشتری دنبال می‌شود. انتظار می‌رود اجرای این پروژه ارتقای وارتسیلا در کامرون، از اوایل سال ۲۰۲۳ کلید بخورد.

” بخوانید: کاهش قطعی برق در شمال کامرون با تقویت نیروگاه‌های حرارتی

منبع:

dieselgasturbine

#وارتسیلا #پروژه‌های نیروگاهی #پروژه ارتقا

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها