فورجینگ پره

شرکت C*Blade متخصص فورجینگ و ساخت پره

ارائه خدمات فورجینگ و ساخت پره توسط یک شرکت ایتالیایی

پره‌های توربین برای تولید توان

شرکت C*Blade به‌عنوان متخصص در ساخت پره‌های فورج‌شده برای توربین‌های گاز، در بازار تولید توان دنیا شناخته می‌شود. این شرکت می‌تواند طیف گسترده‌ای از پره‌ها را از نظر اندازه، وزن و گرید تولید کند، از پره‌های تهیه‌شده توسط قالب فورج گرفته تا پره‌هایی که آماده مونتاژ هستند. این مجموعه، یکی از معدود شرکت‌هایی در جهان به‌شمار می‌رود که قادر به فورجینگ پره‌ها و ماشینکاری‌ آنها با طول کلی تا ۱۵۰۰ میلی‌متر و وزن اولیه تا ۱۸۰ کیلوگرم است.

این شرکت از سال ۱۹۶۳ در این زمینه فعالیت می‌کند و ادعا می‌کند همواره به دنبال بهبود و تکمیل فرآیند تولید خود است. تجهیزات اصلی این شرکت برای تولید، شامل سه چکش فورج ضربه‌ای با نیروی ۵۰ هزار کیلوگرم، ۳۵ هزار کیلوگرم و ۱۲۵۰۰ کیلوگرم و چندین ماشین فرز CNC با سرعت بالا هستند. همه محصولات در مانیاگو ایتالیا تولید می‌شوند و به سراسر جهان از جمله اروپا و آسیا به عنوان بازارهای کلیدی فروخته می‌شوند.

فورجینگ پره‌ها برای توربین‌های بخار و پره‌های کمپرسور برای توربین‌های گازی

تخصص و تجهیزات C*Blade، امکان تولید پره‌های ثابت و متحرک برای توربین صنعتی با کیفیت عالی و با هزینه رقابتی برای این شرکت را فراهم می‌کند. محصولات C*Blade شامل موارد زیر هستند:

  • پره‌های ثابت و متحرک توربین برای توربین‌های بخار حرارتی
  • پره‌ها ثابت و متحرک کمپرسور برای توربین‌های گاز

محدوده محصولات C*Blade شامل موارد زیر است:

  • آماده برای مونتاژ پره‌ها
  • پره‌های ماشینکاری‌شده کامل
  • پره‌های ماشینکاری‌شده با ایرفویل
  • پره‌های تهیه‌شده توسط قالب فورج

پره‌های توربین برای طیف گسترده‌ای از فناوری و مواد

شرکت C*Blade پره‌های ثابت و متحرک توربین را برای طیف وسیعی از فناوری‌ها تولید می‌کند. از میان مشتریان اصلی این شرکت می‌توان به آلستوم، آنسالدو، دوسان، فرانکو توزی، جنرال الکتریک، هیتاچی، مان، میتسوبیشی، زیمنس، اشکودا، اورال و وستینگهاوس اشاره کرد.

مواد اولیه برای ساخت قطعات C*Blade، فقط از تامین‌کنندگان معتبر فعال در بازار تولید توان و با توجه به الزامات مشتری و دقیق‌ترین استانداردهای بین‌المللی خریداری می‌شوند. مواد اولیه مورداستفاده این شرکت شامل موارد زیر است:

  • فولاد ضد زنگ (سخت‌کاری مارتنزیتی و رسوبی)
  • آلیاژهای تیتانیوم (آلیاژهای αو نزدیک به α، آلیاژهای α-β، آلیاژهای β نزدیک به β)
  • آلیاژهای نیکل (Udimet® ۵۲۰, Inconel® X-750, Inconel® ۷۱۸)

شرکت C*Blade با توجه به تجربه ارزنده و تخصص در طیف کامل پره‌های فولادی ضدزنگ، به تمام تولیدکننده‌های اصلی در حوزه تجهیزات نیروگاهی، خدمات ارائه می‌دهد. تکنسین‌های C*Blade قادر به تجزیه و تحلیل سریع پروژه‌های جدید ویکپارچه‌سازی آنها با مشتری در طراحی فورجینگ هستند. با توجه به این که اطمینان در تحویل برای رضایت مشتری ضروری است، شرکت C*Blade برنامه‌ریزی دقیقی را هم در میان‌مدت و هم بلندمدت در جهت در دسترس بودن مواد انجام داده و بصورت روزانه نسبت به هرگونه انحراف احتمالی از برنامه تولید به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

تامین قطعه برای تعمیرات اساسی توربین

شرکت C*Blade چندین سال تخصص فنی و تجهیزات کارآمد را باهم ادغام می‌کند تا پره‌های ثابت و متحرک توربین را برای تعمیرات اساسی سریع و با هزینه رقابتی فراهم کند. اگر قالب مورد نیاز موجود نباشد، C*Blade می‌تواند ظرف چند ماه از ابتدا شروع کرده و یک ردیف کامل از پره‌ها را تحویل دهد. مهندسی معکوس امکان بازسازی سریع پره‌ها را در صورت در دسترس نبودن اسناد فراهم می کن. این شرکت دارای چرخه تولید و زنجیره تامین کاملا یکپارچه است.

منبع:

power-technology

#پره توربین گازی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها