توربین گاز H25

سفارش برای توربین گاز میتسوبیشی از تایوان

سفارش توربین گاز H25 میتسوبیشی برای تایوان

میتسوبیشی از دریافت سفارش برای توربین گاز H25 از شرکت چانگچون تایوان خبر می‌دهد. این توربین گاز ۳۰ مگاواتی ژاپنی، به‌عنوان بخش اصلی نیروگاه گازسوز کارخانه دافا متعلق به این شرکت تایوانی، نصب خواهد شد. انتظار می‌رود بهره‌برداری عملیاتی از این نیروگاه، از زمستان ۲۰۲۳ آغاز شود.

این نخستین بار است که توربین گاز H25 میتسوبیشی، به یک مشتری در تایوان تحویل داده می‌شود. کارخانه دافا متعلق به شرکت چانگچون، در یک پارک صنعتی در منطقه دالیائو مستقر شده‌است. این نیروگاه با سوخت گاز طبیعی، جایگزین نیروگاه قبلی با سوخت زغال‌سنگ می‌شود و راه‌اندازی آن در قالب سیاست کاهش آلایندگی دی‌اکسیدکربن دولت تایوان انجام می‌شود. میتسوبیشی علاوه‌بر تامین توربین گاز و سایر تجهیزات، با استقرار سوپروایزرهای خود، بر فرآیند نصب و راه‌اندازی این نیروگاه نظارت خواهد کرد.

شرکت چانگچون، از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی تایوان در حوزه پتروشیمی به‌شمار می‌رود که مقر اصلی آن در تایپه قرار دارد و تاسیسات کارخانه‌های مختلف آن در تایوان در سایر نقاط جهان گسترده شده‌است. سابقه همکاری میتسوبیشی با این شرکت بزرگ تایوانی به سال ۱۹۸۴ برمی‌گردد و تاکنون، نه واحد توربین بخار و پنج واحد بویلر از محصولات میتسوبیشی، در تاسیسات این شرکت نصب و راه‌اندازی شده‌است. بنابر توافق جامع دو طرف، علاوه بر این یک واحد توربین H25 تحویلی، سه واحد دیگر از این ماشین نیز در آینده در تایوان نصب خواهد شد.

میتسوبیشی نخستین سفارش برای توربین گاز H25 را در سال ۱۹۸۷ دریافت کرده‌ و تاکنون بیش از ۱۹۰ واحد از این ماشین‌ها را در ژاپن و سایر نقاط جهان نصب و راه‌اندازی نموده‌است.

منبع:

bloomberg

#میتسوبیشی #پروژه‌های نیروگاهی #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها