مرکز تعمیر و نگهداری پرت‌اندویتنی

راه‌اندازی مرکز تعمیر و نگهداری جدید توسط پرت‌اندویتنی در آلمان

مرکز تعمیر و نگهداری پرت‌اندویتنی در آلمان

پرت‌اندویتنی دومین مرکز نگهداری، تعمیرات و بازسازی موتور توربوفن PW800 را در برلین آلمان راه‌اندازی خواهد کرد. این مرکز با همکاری شرکت موتورهای هوایی MTU تا سال ۲۰۲۴، به‌عنوان بخشی از شبکه جهانی پشتیبانی از موتورهای پرت‌اندویتنی آماده بهره‌برداری عملیاتی خواهد شد. جزئیاتی از هزینه‌های این پروژه اعلام نشده‌، اما پیش از این، MTU اعلام کرده بود ۳۰ میلیون دلار در پروژه راه‌اندازی اولین مرکز تعمیر و نگهداری موتورهای PW800 در بریجپورت ایالت وست ویرجینیای آمریکا تخصیص داده‌است. مرکز مذکور توسط پرت‌اندویتنی و با مشارکت MTU راه‌اندازی شد.

موتور PW800 ویژه نصب بر روی هواپیماهای جت منطقه‌ای و تجاری توسعه یافته و بعضی از مشخصات طراحی آن، با نمونه بزرگتر موتور توربوفن دنده‌ای PW1000G مشترک است. این موتور تاکنون بر روی هواپیماهای G500 و G600 محصول گلف استریم و همچنین تجاری دوربرد فالکون ۶اکس محصول داسو نصب شده‌است. انتظار می‌رود هواپیمای فالکون ۶اکس از نیمه سال ۲۰۲۳، وارد خدمت عملیاتی شود.

پرت‌اندویتنی از خانواده موتورهای PW800، به‌عنوان روزآمدترین محصول خود، با بیشترین بهره‌وری و سازگاری حداکثری با محیط زیست یاد می‌کند. همچنین، ادعا شده که مصرف سوخت این موتور نصب به نمونه‌های مشابه هم‌رده خود، به مراتب کمتر است.

شرکت آلمانی موتورهای هوایی MTU به‌عنوان شریک پرت‌اندویتنی، سابقه همکاری با این شرکت کانادایی در چندین پروژه توسعه موتور، از جمله موتور توربوفن دنده‌ای PW1000G را در کارنامه دارد.

منبع:

americanmachinist

#پرت‌اندویتنی #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #موتور توربوفن #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها