پیش‌بینی رشد در بازار جهانی ارتقای توربین گاز

بازار جهانی ارتقای توربین گاز

بنابر نتایج منتشرشده در یک گزارش آینده‌پژوهی جدید، انتظار می‌رود ارزش بازار ارتقای توربین‌های گاز صنعتی، از ۱۷ میلیارد دلار در سال جاری میلادی، به ۲۵٫۳ میلیارد دلار در پایان سال ۲۰۲۹ برسد. موسسه پژوهش بازار Fairfield، این گزارش را منتشر کرده و بر اساس آن، ارزش بازار ارتقای توربین گاز صنعتی، در فاصله بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵، با نرخ متوسط سالانه ۴٫۹ درصد رشد خواهد کرد.

بخش عمده تقاضا در این بازار، مربوط به توربین‌های گاز صنعتی نیروگاهی خواهد بود. در گزارش موسسه Fairfield، از افزایش تقاضا برای بهبود عملکرد نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و همچنین رشد شهرنشینی و توسعه زیرساخت‌های تجاری و صنعتی در نقاط مختلف جهان، به‌عنوان عوامل اصلی محرک بازار ارتقای توربین‌های گاز صنعتی در یک دهه پیشرو نام برده شده‌است.

از منظر توزیع جغرافیایی، منطقه آسیا و اقیانوسیه با ۳۲ درصد، بیشترین سهم را در این بازار خواهند داشت. همچنین نیروگاه‌های سیکل ترکیبی با ۵۲ درصد از بازار، سهم بزرگتری نسبت به نیروگاه‌های سیکل ساده خواهند داشت.

این در حالی است که در بازار ارتقای توربین‌های گاز صنعتی در سال ۲۰۲۱، سهم نیروگاه‌های سیکل ترکیبی نزدیک به ۶۵ درصد گزارش شده‌است. همچنین، به سهم فزاینده اروپا در بازار ارتقای توربین‌های گاز صنعتی در این گزارش اشاره شده‌است.

منبع:

dieselgasturbine

#توربین گاز صنعتی #نیروگاه سیکل ترکیبی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها