بخش هوایی جنرال الکتریک

افزایش قابل‌ملاحظه درآمد بخش هوایی جنرال الکتریک در سه ماه اخیر

افزایش درآمد بخش هوایی جنرال الکتریک

بخش هوایی جنرال الکتریک که از این پس با نام واحد هوافضای جنرال الکتریک شناخته می‌شود، در سه ماه اخیر رشد قابل‌توجهی در درآمد خود را تجربه کرده‌است. مقر اصلی این واحد از شرکت جنرال الکتریک، در سینسیناتی در ایالت اوهایو آمریکا واقع شده‌است. این در حالی است که عملکرد اقتصادی جنرال الکتریک در مدت مشابه، چندان رضایت‌بخش نبوده‌است. بر اساس جدیدترین گزارش بخش هوافضای جنرال الکتریک، درآمد این واحد کسب‌وکاری در سه ماه سوم سال ۲۰۲۲، با ۲۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، به ۶.۷ میلیارد دلار رسیده‌است.

بر این اساس، سود حاصل از این درآمد در این مدت، از مرز ۱.۲ میلیارد دلار گذشته که این رقم رشدی ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد. بخش هوافضای جنرال الکتریک، بیشترین نقش مثبت را در عملکرد مالی جنرال الکتریک ایفا کرده‌است.

شرکت آمریکایی جنرال الکتریک قصد دارد واحدهای کسب‌وکاری مراقبت‌های سلامت و حوزه انرژی را، به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ از خود جدا کند و بر این اساس، بخش هوافضای جنرال الکتریک به‌عنوان مهم‌ترین واحد کسب‌وکاری این شرکت باقی خواهد ماند.

درآمد کلی جنرال الکتریک در سه ماه سوم سال ۲۰۲۲، بالغ بر ۱۹ میلیارد دلار گزارش شده‌ که این رقم افزایش سه درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد. در همین مدت، جنرال الکتریک زیان‌های زیادی را در حوزه تولید توان و انرژی‌های تجدیدپذیر خود متحمل شده که بر این اساس، رشد کلی درآمد این شرکت نرخ بسیار کمتری نسبت به بخش هوافضا را پشت سر گذاشته‌است. بخش هوافضای جنرال الکتریک در حالی رشد در درآمد خود در سه ماه گذشته را تجربه کرده که پس از برون‌رفت جهانی از مشکلات گسترده ناشی از شیوع ویروس کووید۱۹، صنعت حمل و نقل هوایی جهان با شیب قابل‌توجهی در حال بازسازی و تولید ارزش افزوده اقتصادی است.

” بخوانید: افزایش درآمد بخش نیروگاهی جنرال الکتریک

در سه ماه سوم سال ۲۰۲۲، ترافیک هوایی تجاری جهان ۱۹ درصد افزایش یافته و به ۸۵ درصد سطح عملیات پروازی در سال ۲۰۱۹ رسیده‌است. بخش هوافضای جنرال الکتریک در این مدت ۴۸۹ دستگاه موتور را فروخته‌است. این در حالی است که در سه ماه سوم سال گذشته میلادی، این آمار تنها ۳۷۷ دستگاه بود. این آمار مربوط به موتورهای هوایی غیرنظامی است. بخش هوافضای جنرال الکتریک در کنار شریک راهبردی خود سافران، در قالب شرکت مشترک CFM اینترنشنال، به‌عنوان بزرگترین تامین‌کننده موتورهای هوایی غیرنظامی جهان شناخته می‌شود و هم‌اکنون ۵۳ درصد بازار را در اختیار دارد. بیش از نه هزار نفر در ایالت اوهایو، در تاسیسات مختلف واحد هوافضای جنرال الکتریک مشغول به کار هستند.

منبع:

bizjournals

#جنرال الکتریک #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها