فرصت شغلی جدید در مجارستان

زیمنس انرژی ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در مجارستان ایجاد می‌کند

ایجاد فرصت شغلی جدید در مجارستان توسط زیمنس انرژی

زیمنس انرژی، از ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در مجارستان طی چند سال آینده خبر می‌دهد. برای تحقق این هدف، سرمایه‌گذاری معادل ۷۴ میلیون یورو صورت خواهد گرفت. بنابر اعلام مقامات دولتی مجارستان، مراحل اولیه ساخت یک مرکز تولید قطعات جدید در بوداپست برای شرکت آلمانی زیمنس انرژی انجام شده‌است. قرار است در این مرکز که در پایتخت مجارستان راه‌اندازی خواهد شد، قطعات مختلف برای توربین‌های گاز و بخار محصول زیمنس با نظارت این شرکت، تولید و عرضه شود.

” بخوانید: بازسازی نیروگاه ۷۹۴ مگاواتی مجارستان توسط زیمنس

در حال حاضر، رتبه مجارستان در فهرست صادرکنندگان قطعات توربین گاز در جهان ۱۰ و رتبه این کشور در فهرست صادرکنندگان قطعات توربین بخار در جهان ۱۵ اعلام شده‌است. بنابر برنامه دولت مجارستان، انتظار می‌رود جایگاه این کشور در این فهرست‌ها، در سال‌های پیش‌رو ارتقا یابد.

در راستای راه‌اندازی این مرکز، زیمنس انرژی یک برنامه آموزشی برای توانمندسازی و تقویت ظرفیت تولید قطعات توربین‌های بخار و گاز در مجارستان آغاز کرده‌است. بودجه این برنامه ۶.۶ میلیون یورو اعلام شده که دولت مجارستان ۱.۵ میلیون یورو از آن را تقبل کرده‌است.

دولت مجارستان، راه‌اندازی این مرکز را گامی مهم در توسعه ظرفیت پشتیبانی از تجهیزات تولید توان در اروپا، با توجه به بحران انرژی تقویت‌شده پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، قلمداد می‌کند. سرمایه‌گذاری شرکت‌های آلمانی در مجارستان بسیار قابل‌ملاحظه است و در سال جاری میلادی رقم این سرمایه‌گذاری، با ثبت یک رکورد، از مرز ۶۰ میلیارد یورو عبور کرده‌است.

منبع:

hungarytoday

#زیمنس

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها