قطعات موتور PD14

آماده‌سازی تولید انبوه قطعات موتور توربوفن روسی PD14

تولید انبوه قطعات موتور PD14

کارخانه سالیوت، از مجموعه‌های وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، از سال آینده میلادی، تکمیل ظرفیت برای تولید انبوه قطعات موتور توربوفن روزآمد روسی PD14 را آغاز می‌کند. این موتور، نیروی پیشران جت مسافربری میانبرد MS21-310 را تامین خواهد کرد. بنابر اعلام منابع روس، تجهیز تاسیسات ساخت و تولید در شرکت سالیوت برای آماده‌سازی این مجموعه به منظور تولید قطعات موتور PD14 در مراحل تکمیلی خود قرار دارد.

بر اساس تقسیم‌کار انجام‌شده در اتحادیه موتورسازان روسیه، شرکت سالیوت مسئولیت تولید واحد انتقال توان موتور PD14، شامل محور مرکزی و مجموعه گیربکس را برعهده خواهد داشت. انتظار می‌رود ظرفیت تولید قطعات موتورهای هوایی غیرنظامی در مرکز سالیوت، تا سال ۲۰۳۰، به سطح استاندارد تولید در مقیاس انبوه، هم‌سطح با رقبای بین‌المللی برسد.

” بخوانید: افزایش ظرفیت تولید موتورهای هوایی غیرنظامی در روسیه

برای تکمیل زنجیره تامین قطعات موتورهای PD14، اتحادیه موتورسازان روسیه، بروزرسانی تجهیزات ساخت در شرکت‌های مختلف این شرکت را آغاز کرده‌است. از جمله توانمندی‌ها و فناوری‌های کلیدی موردنظر، می‌توان به ریخته‌گری جدار نازک، تولید افزایشی و اتوماسیون و بکارگیری تجهیزات روباتیک اشاره کرد. شرکت سالیوت همچنین، تجهیز خطوط تولید خود به ماشین‌های پنج محوره و تجهیزات دقیق با کنترل دیجیتال را در سال‌های اخیر آغاز کرده‌است.

سالیوت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، به تدریج یک مرکز اختصاصی تولید قطعات موتور PD14 را در کارخانجات خود ایجاد کند. بر این اساس، سالیوت انتظار دارد تا به ظرفیت سالانه ساخت هزار مجموعه انتقال قدرت برای دست‌کم ۳۰ محصول مختلف اتحادیه موتورسازان روسیه دست یابد. بر اساس برآوردها، بیش از هزار نفر در این مرکز تعالی جدید در کارخانه سالیوت مشغول بکار خواهند شد.

منبع:

ixbt

#اتحادیه موتورسازان روسیه #موتور PD14

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها