مرکز تعمیر و نگهداری ایبریا

مجوز نگهداری موتورهای پرت‌اندویتنی برای مرکز تعمیرات اسپانیایی

مرکز تعمیر و نگهداری ایبریا در اسپانیا

مرکز نگهداری، تعمیر و بازسازی موتورهای هوایی ایبریا، صلاحیت ارائه خدمات نگهداری برای موتورهای توربوفن دنده‌ای PW1100G-JM را از شرکت پرت‌اندویتنی دریافت کرده‌است. انتظار می‌رود این مرکز تعمیرات هوایی اسپانیایی، کار بر روی نخستین موتور توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی را در سال ۲۰۲۳ آغاز نماید. بنابر اعلام مسئولان ایبریا، نزدیک به دو سال، زیرساخت‌ها و توانمندی‌های لازم برای انجام تعمیرات موتور در این مرکز توسعه یافته‌است.

بر اساس توافق بین پرت‌اندویتنی و مرکز تعمیر و نگهداری ایبریا این مرکز تعمیر و نگهداری اسپانیایی، از این پس قادر به ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی برای موتورهای توربوفن دنده‌ای نصب‌شده بر روی هواپیماهای ایرباس A320neo و ایرباس A220 و همچنین خانواده جت‌های منطقه‌ای E2 محصول امبرائر خواهد بود. خبر این توافق در همایش تعمیر و نگهداری هوایی اروپا، در هفته میانی اکتبر اعلام شد. این رویداد در لندن پایتخت انگلستان برگزار شده‌است. خانواده موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی هم‌اکنون، بر روی بیش از ۱۳۰۰ فروند جت مسافربری،‌ متعلق به بیش از ۶۲ ایرلاین مختلف در سراسر دنیا، مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

تعمیر و نگهداری موتورهای پرت اند ویتنی

در دو سال اخیر، ایبریا برنامه مفصلی برای توسعه حوزه کاری خود در تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی را دنبال می‌کند که علاوه‌بر موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی، شامل موتور روزآمد لیپ محصول شرکت CFM اینترنشنال نیز می‌شود. در این راستا، ایبریا تاسیسات جدیدی به وسعت ۵۲ هزار مترمربع را تاسیس کرده و یک سلول تست ویژه موتورهای GTF در مادرید آماده بهره‌برداری کرده‌است.

در حال حاضر، تنها ده مرکز صلاحیت‌دار تعمیر و نگهداری موتورهای GTF در نقاط مختلف دنیا فعال است. در نتیجه، از آن جمله می‌توان به مراکزی متعلق به شرکت‌های موتورهای هوایی MTU و دو مرکز لوفت‌هانزا تکنیک در آلمان، شرکت EME Aero در لهستان، شرکت OGMA در پرتغال و شرکت SR Technics در سوئیس اشاره کرد. در حال حاضر، مرکز تعمیر و نگهداری ایبریا، مجوز انجام خدمات بر روی موتورهای توربوفن غیرنظامی V2500، CFM56 و RB211 را دارد.

مرکز تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی

منبع:

simpleflying

#پرت‌اندویتنی #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #موتور توربوفن #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها