موتور گازسوز وارتسیلا

موتورهای گازسوز وارتسیلا برای نیروگاه صد مگاواتی ژاپن

موتور گازسوز وارتسیلا

این نیروگاه جدید در ژاپن، به ده دستگاه موتور گازسوز وارتسیلا ۳۴اس‌جی مجهز می‌شود و جایگزین یک نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۰۰ مگاواتی قدیمی در همان محل خواهد شد. این موتورها با قابلیت راه‌اندازی سریع، در تامین برق و پشتیبانی شبکه توزیع برق ژاپن، به ویژه در شرایط پیک مصرف بکار خواهند آمد. این در حالی است که دولت ژاپن به طور همزمان، سیاست افزایش ظرفیت تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر را دنبال می‌کند. در همین چارچوب، بکارگیری فناوری موتورهای گازسوز در دستورکار شرکت‌های تولید انرژی ژاپن قرار گرفته‌است.

دولت ژاپن از سال گذشته میلادی، برنامه‌ای را برای مدیریت، تولید و توزیع برق در مناطق مختلف این کشور اجرا می‌کند که هدف از آن، ایجاد تعادل بین ظرفیت تولید و تقاضای مصرف در مناطق مختلف، در چارچوب شبکه ملی توزیع برق این کشور جنوب شرق آسیا تدوین و اجرایی شده‌است.

مقر اصلی شرکت وارتسیلا در هلسینکی پایتخت فنلاند واقع شده‌است. این شرکت در سال ۲۰۲۲، فروشی بالغ بر ۴.۶ میلیارد یورو را گزارش کرده‌است. بیش از ۱۸ هزار نفر برای این شرکت کار می‌کنند. وارتسیلا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فنی و مهندسی اروپا به شمار می‌رود که از آوریل ۱۸۳۴ کار خود را آغاز کرده‌است.

منبع:

powerengineeringint

#وارتسیلا #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها