توسعه تاسیسات جنرال الکتریک در آمریکا

جنرال الکتریک تاسیسات خود در آمریکا را توسعه می‌دهد

توسعه تاسیسات جنرال الکتریک در آمریکا

شرکت GE Vernova به‌عنوان متولی بخش انرژی جنرال الکتریک، از سرمایه‌گذاری ۱۱۷ میلیون دلاری در سال جاری میلادی، برای افزایش ظرفیت و توسعه تجهیزات و ابزارآلات تاسیسات ساخت و تولید خود در خاک آمریکا خبر می‌دهد. اخیرا جنرال الکتریک ساختار سازمانی خود را بازآرایی کرده و GE Vernova متولی کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه انرژی و تولید توان شده‌است. علاوه بر سرمایه‌گذاری ۱۱۷ میلیون دلاری، GE Vernova قصد دارد ۹۲۰ فرصت شغلی جدید در تاسیسات خود در آمریکا ایجاد کند.

در این میان ۳۵ میلیون دلار صرف افزایش ظرفیت تاسیسات گرین ویل در ایالت کارولینای جنوبی و همچنین افزایش تجهیزات این مرکز می‌شود. خدمات نگهداری، تعمیر و بازسازی قطعات توربین‌های گاز در گرین ویل انجام می‌شود. همچنین، قرار است ۲۰ میلیون دلار صرف افزایش ظرفیت تولید قطعات در تاسیسات جنرال الکتریک در پنساکولا فلوریدا شود.

در بخش دیگری از این برنامه، بروزرسانی و تکمیل ابزارآلات و تجهیزات تعمیر و ساخت قطعات توربین‌های گاز در تاسیسات جنرال الکتریک در نیویورک، با هزینه ۱۱ میلیون دلار مدنظر قرار گرفته‌است. این آمار در حالی ارائه شده که انتظار می‌رود بخش هوافضای جنرال الکتریک در سال جاری میلادی، برای اقدامات مشابه و تقویت ظرفیت و توانمندی‌های خود در تاسیساتش در خاک آمریکا، بالغ بر ۳۳۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند. همچنین بنابر اعلام جنرال الکتریک، بخش هوافضای این شرکت در سال ۲۰۲۳، بالغ بر ۸۰۰ فرصت شغلی جدید در آمریکا ایجاد می‌کند.

منبع:

dieselgasturbine

#جنرال الکتریک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها