توربین گاز مشتق از موتور هوایی

جنرال الکتریک توربین گاز مشتق از موتور هوایی به اروپا می‌فروشد

فروش توربین گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک به جمهوری چک

جنرال الکتریک از توافق با یک شرکت سرمایه‌گذاری جمهوری چک، برای فروش توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی خود خبر می‌دهد. بر این اساس، با هدف پشتیبانی از برنامه افزایش ظرفیت نیروگاه Prostějov در جمهوری چک، شرکت آمریکایی جنرال الکتریک یک واحد توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM6000 PC Sprint را تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود این ماشین تا اوایل سال ۲۰۲۴ برای نصب در نیروگاه مذکور آماده باشد و پس از نصب و راه‌اندازی آن، پنجاه مگاوات به ظرفیت تولید این نیروگاه افزوده خواهد شد. جمهوری چک برنامه‌ای را برای متنوع‌سازی منابع تولید برق دنبال می‌کند که هدف آن کاهش گازهای گلخانه‌ای به میزان ۳۰ درصد در سال ۲۰۳۰، نسبت به سال ۲۰۰۵ است.

قابلیت راه‌اندازی سریع در مدتی کمتر از پنج دقیقه، توربین گاز LM6000 را به گزینه‌ای محبوب برای مشتریان در سراسر جهان تبدیل کرده‌است. همچنین در حال حاضر، این توربین گاز مشتق از موتور هوایی قابلیت استفاده از ترکیب ۴۰ درصدی هیدروژن در سوخت خود را دارد و در آینده‌ای نزدیک، می‌تواند به طور کامل از هیدروژن به‌عنوان سوخت استفاده کند.

خانواده توربین‌های گاز LM6000 جنرال الکتریک، تاکنون بیش از ۴۰ میلیون ساعت عملیاتی را به ثبت رسانده‌اند. بیش از ۱۳۰۰ واحد از این ماشین‌ها تاکنون نصب و راه‌اندازی شده‌است. این سابقه عملیاتی در میان توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی با توان بیش از ۴۰ مگاوات، منحصربفرد است. جنرال الکتریک بزرگترین ناوگان عملیاتی توربین‌های گاز صنعتی جهان را در اختیار دارد که تاکنون بیش از ۶۷۰ میلیون ساعت عملیاتی را به ثبت رسانده‌اند.

منبع:

GE

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها