مدیرعامل جدید آنسالدو انرجیا

آنسالدو انرجیا مدیرعامل جدید خود را معرفی کرد

مدیرعامل جدید آنسالدو انرجیا

آنسالدو انرجیا، فابریتزیو فابری را به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرده‌است. این مدیر ارشد جایگزین جوزپه مارینو، مدیرعامل سابق آنسالدو انرجیا می‌شود که در اول فوریه سال جاری، استعفای خود را به هیات مدیره این شرکت بزرگ ایتالیایی ارائه کرده بود. مدیرعامل سابق آنسالدو انرجیا، به زودی پست مدیرعاملی گروه ریلی هیتاچی را برعهده خواهد گرفت. استعفای مارینو در شرایطی رخ داد که اعتصابات پردامنه اتحادیه‌های کارگری و بحران شدید اقتصادی، آنسالدو انرجیا را به زانو درآورده بود.

” بخوانید: اعتصاب گسترده کارکنان شرکت آنسالدو انرجیا

فابریتزیو فابری مدیرعامل جدید آنسالدو انرجیا ۵۸ سال سن دارد و نزدیک به ۳۰ سال تجربه کار مدیریتی در حوزه نفت، گاز و انرژی را در کارنامه خود ثبت کرده‌است. وی پیش از این، تجربه مدیریت در شرکت‌های آمریکایی جنرال الکتریک و اتوس انرژی را داشته‌است. وی در دسامبر ۱۹۸۹، در شرکت نواپیونه مشغول بکار شد و پس از آن به جنرال الکتریک پیوست. فابری مدتی به‌عنوان مدیر ارشد بخش جنوبی و شرقی اروپا در جنرال الکتریک مشغول بکار بود. وی همچنین از سال ۲۰۱۵، به‌عنوان مدیرعامل بخش ایتالیایی آلستوم پاور کار خود را آغاز کرد.

این مدیر ۵۸ ساله ایتالیایی، سابقه طولانی در بخش سرویس شرکت جنرال الکتریک پاور نیز دارد. وی از آوریل ۲۰۲۰، به تیم مدیریتی شرکت آمریکایی اتوس انرژی، فعال در حوزه تولید توربین‌های گاز، توربین‌های بخار و ژنراتور پیوست.

آنسالدو انرجیا اخیرا، با امضای قراردادی به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو با بزرگترین شرکت تولیدکننده برق آذربایجان، تامین چهار توربین گاز برای یک نیروگاه سیکل ترکیبی جدید در این کشور را متعهد شده‌است. انتظار می‌رود با تغییر مدیرعامل و دخالت دولت ایتالیا، بحران مالی آنسالدو انرجیا رو به کاهش نهاده و این شرکت بار دیگر، به‌عنوان یکی از بازیگران صنعت توربین گاز و انرژی جهان به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع:

ansa

# آنسالدو انرجیا

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها