صنعت توربین گاز روسیه

آسیای مرکزی، بازاری جذاب برای صنعت توربین گاز روسیه

حضور صنعت توربین گاز روسیه در نمایشگاه اینوپروم

بخش مهندسی اتحادیه موتورسازان روسیه موسوم به UEC، با هدف افزایش سهم صنعت توربین گاز این کشور در آسیای مرکزی، در نمایشگاه اینوپروم شرکت کرده‌است. نمایشگاه اینوپروم آسیای مرکزی، در هفته پایانی آوریل در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار شد. بیش از ۲۴۰ کشور مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند و بخش مهندسی UEC در این نمایشگاه، مجموعه‌ای از توانمندی‌های خود در حوزه توربین‌های گاز صنعتی برای کاربری‌های مختلف، شامل تولید توان و تقویت فشار خطوط انتقال گاز را ارائه کرد.

بازار توربوکمپرسورهای مورداستفاده در خطوط انتقال گاز، موردتوجه ویژه در کشورهای آسیای مرکزی است و روسیه حساب ویژه‌ای برای کسب این بازار باز کرده‌است. در نمایشگاه مذکور، نمونه‌هایی از توربوکمپرسور NK-14ST با ظرفیت ۸.۵ مگاوات ارائه شده‌است. همچنین نمونه‌هایی از توربوکمپرسور UGPA-16، در نمایشگاه اینوپروم آسیای مرکزی به نمایش درآمد. در بخش دیگری از غرفه UEC، ماکتی از نیروگاه ساکی در شبه جزیره کریمه با ظرفیت ۱۲۰ مگاوات، مبتنی بر توربین‌های گاز GTA-25 در معرض دید عموم قرار گرفته‌است.

وزارت صنعت و تجارت روسیه، یکی از حامیان و برگزارکنندگان اصلی نمایشگاه اینوپروم به شمار می‌رود که به وزارت سرمایه‌گذاری صنعت و تجارت ازبکستان در برگزاری این رویداد کمک شایانی کرده‌است. اتحادیه موتورسازان روسیه، بخشی از هلدینگ بزرگ دولتی روستک به شمار می‌رود. این هلدینگ معظم، شامل ۸۰۰ شرکت و مجموعه مختلف مستقر در ۶۰ منطقه در خاک روسیه است.

منبع:

uecrus

#توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها