نیروگاه موبایل ۲۵۰ مگاواتی جنرال الکتریک

نیروگاه موبایل جنرال الکتریک و ثبت یک رکورد جدید در سوئیس

ثبت رکورد توسط نیروگاه موبایل ۲۵۰ مگاواتی جنرال الکتریک

جنرال الکتریک از نصب و راه‌اندازی یک نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی در سوئیس در مدت زمان ۲۶ هفته خبر می‌دهد. بر اساس ادعای جنرال الکتریک، این رویداد یک رکورد در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود که در قالب آن هشت واحد توربین گاز موبایل TM2500 نصب و راه‌اندازی شده‌است. پس از تکمیل فرآیندهای اجرایی، این نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی در سال ۲۰۲۳، به شبکه ملی توزیع برق سوئیس متصل شد. به طور متوسط ۲۰۰ نفر در پروژه نصب و راه‌اندازی تجهیزات در این نیروگاه مشغول به کار بودند و در شرایط اوج‌گیری فعالیت‌ها ۵۰۰ نفر به طور همزمان در این مجموعه کار می‌کردند.

این نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی در منطقه بیر سوئیس راه‌اندازی شده و امکان استفاده از ترکیب تمامی سوخت‌ها را دارد. توربین گاز مشتق از موتور هوایی TM2500، امکان استفاده از ترکیب ۸۵ درصدی هیدروژن در سوخت گاز طبیعی را دارد. هر واحد توربین گاز TM2500، قابلیت تامین ۳۴ مگاوات توان را دارد و تنها پنج دقیقه پس از استارت به بار حرارتی بیشینه خود می‌رسد.

” بخوانید: نیروگاه موبایل جنرال الکتریک به داد کالیفرنیا می‌رسد

جنرال الکتریک در ۲۰ سال گذشته، بیش از ۳۰۰ واحد از این توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی را در نقاط مختلف جهان نصب و راه‌اندازی کرده‌است. مقر اصلی اروپایی بخش تولید توان جنرال الکتریک در بادن سوئیس قرار دارد و مرکز تاسیسات ساخت و تولید این شرکت در منطقه بیر نیز واقع شده‌است. این مرکز که در سال ۱۹۶۰ کار خود را آغاز کرده، بر روی تعمیر و نگهداری و آزمایش تجهیزات نیروگاهی تمرکز دارد.

منبع:

dieselgasturbine

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها