توربین گاز کلاس اف میتسوبیشی

توربین گاز کلاس اف ژاپنی برای نیروگاه سنگاپور

توربین گاز کلاس اف میتسوبیشی

سنگاپور در مراسمی رسمی با حضور مدیران ارشد دولتی، مراسم کلنگ‌زنی ساخت و راه‌اندازی اولین نیروگاه شرکت مِرانتی پاور را برگزار کرد. شرکت ژاپنی میتسوبیشی، مسئولیت طراحی، ساخت و تامین تجهیزات برای این نیروگاه ۶۸۰ مگاواتی را برعهده دارد و انتظار می‌رود نیروگاه مذکور تا میانه سال ۲۰۲۵، وارد چرخه بهره‌برداری عملیاتی شود. این نیروگاه با پیکربندی سیکل ساده در جزیره جورانگ سنگاپور ساخته خواهد شد و قابلیت راه‌اندازی سریع و تامین برق در شرایط اضطراری در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد. دولت سنگاپور هدف از ساخت این نیروگاه را حصول اطمینان از دسترسی مطمئن به برق در شرایط اضطراری و پشتیبانی از شبکه تولید و توزیع برق ملی این کشور اعلام کرده‌است.

میتسوبیشی دو واحد توربین گاز کلاس اف M701F را به همراه ژنراتورها و تجهیزات جانبی مرتبط برای نصب در این نیروگاه تامین خواهد کرد. بنابر اعلام این شرکت فناور ژاپنی، تاکنون بیش از ۳۱۲ واحد از توربین‌های کلاس اف M701 این شرکت، به مشتریانی در نقاط مختلف دنیا فروخته شده و ناوگان عملیاتی این ماشین بیش از ۲۰ میلیون ساعت کارکرد را به ثبت رسانده‌است. این توربین گاز امکان استفاده از ترکیب ۳۰ درصدی هیدروژن در سوخت خود را دارد.

بر اساس توافق میتسوبیشی با شرکت بهره‌بردار سنگاپوری این نیروگاه، یک قرارداد پشتیبانی ۱۰ ساله برای ارائه خدمات نگهداری از تجهیزات ژاپنی این نیروگاه منعقد شده‌است.

منبع:

observerbd

#میتسوبیشی #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها